GTA-Vice-City-Demo Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 hur gör man för att spela GTA: Vice City på emulator? Vilken fil är det som man ska ladda? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 inget wäerz snack här!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Flyyyyg, min lilla topic flyyyyg, ner i papperskorgen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Köp GTA-VC PC-CD istället! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 *Closed* Nästan! tänk om man skulle kunna göra sånt!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Vice-City-Demo Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 *Closed* Nästan! tänk om man skulle kunna göra sånt!! va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Vice-City-Demo Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 inget wäerz snack här!! jag är inte olaglig. jag har ju GTA: Vice City till PlayStation 2. Som jag vill spela på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 jag är inte olaglig. jag har ju GTA: Vice City till PlayStation 2. Som jag vill spela på datorn. Köp, min vän, köp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Men smör!! Om han har köpt PS2-spelet så är det INTE olagligt att köra det i en emulator. Däremot är det olagligt att ladda ner ROMs precis som med vilket spel som helst. T: Tror inte det finns någon PS2-emulator, tyvärr. Det skulle bli alldeles för mycket krångel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Men smör!! Om han har köpt PS2-spelet så är det INTE olagligt att köra det i en emulator. Däremot är det olagligt att ladda ner ROMs precis som med vilket spel som helst. T: Tror inte det finns någon PS2-emulator, tyvärr. Det skulle bli alldeles för mycket krångel. Jo, för Sony har tagit patent på systemet som PS2 använder, och därför är alla emulatorer olagliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 PS2 Emulator med fungernade spel på dagens datorer = omöjligt. Prestandan är för låg för att emulerara ett PS2 samtidigt som man kör ett OS. När datorerna börjar få Processor hastigheter på 15ghz+ börjar det likna nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts