klas_knas Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Joodå... Nu ska vi se.. Jag kan inte modda till Vice City. I GTAIII funkar det fint, men i VC muppar sig IMG Tool och alla andra verktyg.. Helt urmuppatt Ja, jag har tagigt bort skrivskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 "muppa" är då inget uttryck jag vidare förstår.. Care to explain? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 "muppa" är då inget uttryck jag vidare förstår.. Care to explain? jag tror ha menar att det blir fel man kan oxo säga "set CP:ar sig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 I IMGtool står det "File acces denied" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 ta bort skriv skyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Ja, jag har tagigt bort skrivskyddet. Du läser inte mycket va, Copstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 ta bort skriv skyddet Dummaste kommentaren på länge.. Läs igenom vad folk skriver innan du svarar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Dummaste kommentaren på länge.. Läs igenom vad folk skriver innan du svarar.. Inte på så länge isåfall...jag har sett betydligt mycket dummare saker för inte länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 I IMGtool står det "File acces denied" Sätt dit det och ta bort det då brukar det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 :"> fårlåt jag läste inte ordentligt men det fungerade för mig :"> men jag var tvungen att ta bort skriv skyddet och sätta på och sen ta bort då funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts