Weener Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 I helgen är det Science Fiction mässa (Stavning) på svenska mässan i GBG Ska någon dig? Jag och en polare ska dit Darth Vader, Gimli och Pinhead kommer Här kan man disskutera mässan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag har läst att han som spelar Leatherface i Texas chainsaw massacre den nya tror jag ska komma! SSom x-tra gäst alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 I helgen är det Science Fiction mässa (Stavning) på svenska mässan i GBG Ska någon dig? Jag och en polare ska dit Darth Vader, Gimli och Pinhead kommer Här kan man disskutera mässan också Bor precis vid mässan Men jag är sjuk så jag kan inte gå :'( alla mina nörd kompisar skall gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 PINHEAD?! Herr Bradley själv! Fan att jag inte kan åka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 PINHEAD?! Herr Bradley själv! Fan att jag inte kan åka... ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 vem är pinnhead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 WOHO!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan gå på de i morrgon! Övertalade mamma (även om jag är sjuk så vill man ju inte missa det här!! och blir man aldeless för sjuk så blir de att gå hem! ) Men jag och mina kompisar skall vara där 8.00 Vi kanske syns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 vem är pinnhead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Ett rött kryss. Häftig han va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Man måste kopiera adressen och lägga till ett mellanslag i slutet för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Okej då går man upp nu då 06.30 För att komma i tid till mässan vi syns där folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jag och mina kompisar köa i 2 timmar och jag fick biljett nr 1!!!!! min kompis krama den riktiga dark vadar!!!! de kostade 150 kr att få ett sigjerat foto plus att prata med han! :'( jag hade inga pegnar kvad då :'( jaja men jag är stolt över att få vara den första som kom in på mässan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 ska dit imorn Ryan lee davies eller vad han nu heter, gimli från lotr ska också komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 ska dit imorn Ryan lee davies eller vad han nu heter, gimli från lotr ska också komma Hoggert sa ju det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Hoggert sa ju det. Jaha och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jaha och? Är det inte lite onödigt att nämna det igen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Asså, är det den riktiga Darth Vader och Gimli som kommer? Eller är det bara några look-a-likes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Asså, är det den riktiga Darth Vader och Gimli som kommer? Eller är det bara några look-a-likes? de var dom riktiga!!!!!!!!!! Min kompis krama Darth Vader!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag och en polare var där, såg bara Darth Vader, Pinhead och Gimli syntes inte för det var så mycket folk Höll i frodos svärd Sting också Dessutom fick man gratis Super Play Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Är det inte lite onödigt att nämna det igen då? Är väl lite onödigt att ens bry sig, var ju inte ens med meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts