Curly Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 jag heter swat för att jag älskar swat i vc men funderar på att byta till mitt namn på ct warp vart frågar man det? I ett PM till Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Mitt efternamn är Mobeck byter man ut lite bokstäver mm. blir det Mobacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Everest, kommer faktiskt inte ihåg var jag fick det från, var mitt cs-nick nån gång för längesen, sen dess så heter jag så på internet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Everest, kommer faktiskt inte ihåg var jag fick det från, var mitt cs-nick nån gång för längesen, sen dess så heter jag så på internet.. Mount Everest kanske? Har för mig att det är en liten sten i östra asien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag trodde det var en kulle, så fel man kan ha Jag måste lyssna bättre på SOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Är inte det ett högt berg? Eller är det jag som är ute och cyklar i nattmössan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Är inte det ett högt berg? Eller är det jag som är ute och cyklar i nattmössan? Men jösses, noll humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Bah..Klart jag vet att det är ett berg, men jag menar att jag inte tänkte "ah, Mount Everest, världens högsta berg, det är coolt", jag menar, jag personligen har inget med berget att göra, kommer inte ihåg varför jag tog just det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Du kanske är ovanligt lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Tigern Min största idol är Tiger Woods. Jag ville inte heta Tiger Woods, det skulle låta så oseriöst trodde jag, därför tog jag ett lite mer försvenskat namn, alltså Tigern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Du kunde hetat Tigerskogen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag fick mitt efter att jag såg på en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Jag fick mitt efter att jag såg på en film. The Last Dragon? -Who am I? -Sho Nuff! Grym film.. första martial arts film som jag såg, eller första jag fortfarande minns. Jag heter då ElGato eftersom det betyder Katt på spanska. Då mitt nickname i verkliga livet var "katten" under lång tid på grund av min snabbhet och smidighet, så d fick bli så på internet också.. Men "katten" är inte lika respektingivande som "ElGato" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Jag heter då ElGato eftersom det betyder Katt på spanska. Då mitt nickname i verkliga livet var "katten" under lång tid på grund av min snabbhet och smidighet, så d fick bli så på internet också.. Men "katten" är inte lika respektingivande som "ElGato" Nu när du sa att ElGato betydde Katten, kommer ingen ha respekt för dig mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Nu när du sa att ElGato betydde Katten, kommer ingen ha respekt för dig mer... eller så visste redan de som läser spanska det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Du kunde hetat Tigerskogen! hahahaha!!!! nä.... Jag hade kunnat heta vad som helst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Nu när du sa att ElGato betydde Katten, kommer ingen ha respekt för dig mer... Hehe.. jag har nog lite respekt kvar hos dom som gillar katter iaf.. Men respekt kommer inte från namnet.. man kan skaffa respekt även om man heter Smygfis.. gäller bara att ha lite stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Bah..Klart jag vet att det är ett berg, men jag menar att jag inte tänkte "ah, Mount Everest, världens högsta berg, det är coolt", jag menar, jag personligen har inget med berget att göra, kommer inte ihåg varför jag tog just det.. Kanske från märket Everest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts