danil89 Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) Jag har mitt från min email. Är denna topic så viktig och intressant? Redigerad 13 mars, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jag har mitt från min email. Är denna topic så viktig och intressant? Spelar det nån roll om den e viktig? Om folk skriver i den blir den viktig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 En topic där det bara kommer upp massa korta svar blir ointressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Var det ingen DJ som typ hette DJ Skribble eller nåt? Har för mig du skrev det på n0llans ja skrev just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Kariya är ett japanskt efternamn från hockey spelaren Paul Kariya (hans pappa är japan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Det står J-cap på min keps så alla började kalla mig J-coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Tog sirius för det mesta för att det var ballt kort och betyder stjärna på latin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Danjo Efter den Goooda Yoghurten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 va det inte nån DJ Skribble eller nåt sånt?? Jo visst.. men det BETYDER ju inte något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Barracuda efter en hårdisk, och den kommer i sig från en fisk som heter barracuda: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Barracuda efter en hårdisk, och den kommer i sig från en fisk som heter barracuda: Det finns vell en bil modell som heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Ja...nästan lika komplicerat som att stava komplicerat....stavas med c...inte s ja men oj då du har väll aaldrig gjort ett enda jäkla fel i hela ditt liv va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jo visst.. men det BETYDER ju inte något Nej, men det har en koppling till något. Det är inte påhittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Tidusover är Tidus(hani FF X) och så typ Over(de dära när man snackar i walkie-talkie) de är nåra som trott att de är Tidu sover men NEHJ! de äre int... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Tidusover är Tidus(hani FF X) och så typ Over(de dära när man snackar i walkie-talkie) de är nåra som trott att de är Tidu sover men NEHJ! de äre int... När jag ser ditt namn tycker jag det står "Tid Du Sover" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 När jag ser ditt namn tycker jag det står "Tid Du Sover" hehe tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag har mitt från min email. Är denna topic så viktig och intressant? Varför skriver du själv då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Först hette jag gtagalen för jag gillar gta,men jag älskar katter så det blev kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Foo betyder inget utan är något som den här http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Foo.jpg varelsen på MDK2 säger när han får ett rostat radioaktivt bröd i hunvudet. Jag tog de namenet eftersom jag gillar flygande saker med stor hjärna och efterssom MDK2 är ett av mina favoritspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 jag heter swat för att jag älskar swat i vc men funderar på att byta till mitt namn på ct warp vart frågar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts