Jump to content

Era nicknames?

Arman
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Skumtomten menar jag godiset "julskum" där det är skummgummitomtar eller vad det heter. :)

*EDIT*

Oj! Tänkte inte på att jag inte har Skumtomten på gtasajten, nåja brukar ha ST i spel och sånt, öhm nån som vet hur mna byter förresten? Eller måste man skapa ny användare?? :huh:

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ritade en seriefigur i trean till sexan som hette "Pikko", sedan började en av mina polare kalla mig "Piso"... bytte ut s:et mot ett c.

EDIT:

@AE_Dave: Det finns två alternativ:

1. PM:a överkucku Hultenius om att du vill byta namn.

2. Regga om dig.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ritade en seriefigur i trean till sexan som hette "Pikko", sedan började en av mina polare kalla mig "Piso"... bytte ut s:et mot ett c.

Jag trorde du hade spelat Pico på Newgrounds.com :huh: och det var därför du heter det

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni får gissa vad ZalCiNoWa betyder...

Tips: Jag heter Niklas...(kan vara till hjälp)  :huh:

Du har flyttat runt bokstäverna i Niklas och bytt ut S:et mott ett Z och W är kanske från ditt efter namn?!

*ÄDIT* Jag såg sedan och tänkte inte med alla mina hjärnceller så det blev lite fel men det var smart tänkt ändå!

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iddiam jo jag e en total idiot också hette jag iddi sen såg min brorsa( asså den lille inte vc_alex min andra lillelillebror ) såg jimmy neotron(stavning?) och börja säga lama lama lama sen så behövde jag något annat än iddi så tog jag bort l:et och a:et från lama och så blev det am så satte jag till det till iddiam(kompliserat va?) :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

från början så kallade jag mig alltid för fr3@k0uT i CS när jag fick dampryck och sprang runt och knivade alla... ja jag har spelat cs en gång i tiden... sen bytte jag @ mot en 4 och t mot 7 = fr34k0u7.. men så en dag joinade jag gtasajtens forum.. och tyckte att fr34k0u7 var för långt och krångligt.. så det blev fr34k istället men på senare dagar har jag blivit gammal och klok (eller åtminstone äldre och halvsmart) och förstått att förkortningen inte betyder samma sak.. utan nått mindre bra.. men ids inte byta :):huh:

Redigerad av fr34k
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iddiam jo jag e en total idiot också hette jag iddi sen såg min brorsa( asså den lille inte vc_alex min andra lillelillebror ) såg jimmy neotron(stavning?) och börja säga lama lama lama sen så behövde jag något annat än iddi så tog jag bort l:et och a:et från lama och så blev det am så satte jag till det till iddiam(kompliserat va?) :huh:

Ja...nästan lika komplicerat som att stava komplicerat....stavas med c...inte s

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skumtomten menar jag godiset "julskum" där det är skummgummitomtar eller vad det heter. :)

*EDIT*

Oj! Tänkte inte på att jag inte har Skumtomten på gtasajten, nåja brukar ha ST i spel och sånt, öhm nån som vet hur mna byter förresten? Eller måste man skapa ny användare?? :huh:

Fråga hultan om det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor