Warmedal Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Mitt nick Warmedal betyder.. inte ett skit? Kom på nicket Warmedal när en av mina 2 hjärnceller började tänka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Tja, vad tror ni jag har fått det ifrån? Alla som spelat VC vet. Anyway, det betyder Herr Herr, ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Ja, Mitt är ju rätt uselt (nicket alltså). Jag såg en fråga en gång för längesen här som jag ville svara på. Så när jag reggade mig tog jag bara det första som dök upp i mitt huvud. MP5 då (som alla vet vad det är). Men jag vill HELST bli kallad Chrille (som jag fått från mitt riktiga namn Christoffer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Från mitt riktiga namn Manne så blev det Mr. M det e det jag brukar kalla mig på nätet också det och Gachnar! Så om ni ser nån som heter Gachnar på nått spel så e det antagligen jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Global Fussball OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 mitt namn kommer från en tibia char jag köppte som hetter Xemtoth Darkshade (en tjej char) Sen dess har jag bara tyckt att "Xemtoh" Var ett bra namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Global Fussball OK Den låten är på nått sätt...charmig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Den låten är på nått sätt...charmig! Bäst! Har du sett videon till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jajemen, charmig likaså! Även fast jag inte är så mycket för den typen av musik men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jajemen, charmig likaså! Även fast jag inte är så mycket för den typen av musik men... Såg dem live för nåt år sen, skrattade så jag nästan pissa på mig. Var riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 standardnamn som jag har använt ända sedan jag började använda Internet, förutom vigge eller muppen då... gissa vad vigge89 kommer ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Crice är min seriefigur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 (redigerad) Det var Karatemorfar och StellHell som började kalla mig det. Först kallade han och StellHell mig Toppe, men eftersom han är en cs-nörd ( ) så blev det Topp3. Och det passade något bättre än the big Vercetti (usch) som jag hette förut. Och StellHell var med som sagt. Redigerad 12 mars, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Det var Karatemorfar som började kalla mig det. Först kallade han mig Toppe, men eftersom han är en cs-nörd ( ) så blev det Topp3. Och det passade något bättre än the big Vercetti (usch) som jag hette förut. Får inte jag vara med på ett hörn? Klassen började kalla mig för Stell i 6:an sen så blev det att jag la till Hell eftersom det rimmar så vackert.. Nu för tiden så kallar folk mig stellhell lika mycket som stell.. Det är aldrig nån som säger stellan.. Inte äns mina lärare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Funnylin har hängt med sedan 4:an...det var några klasskompisar som började kalla mig det. Jag försökte väl vara klassens komiker så det blev Funny av det och lin är slutet av mitt efternamn Wallin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 (redigerad) första dan i min nya skola började alla helt plötsligt kalla mig Gismo... det var bara att acceptera och efter ca en vecka ändrade jag S'et till ett Z.. inget vet riktigt varför dom började kalla mig gismo.. dom tyckte bara att det ''passade'' i spel heter jag nått med gizmo.. om gizmo e upptaget så brikar jag lägga till nått framför, typ när jag spelar strategi sspel så brukar jag heta SirGiZmo... jaja Redigerad 12 mars, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Mitt Efternamn är Mikkola, och en polare började kalla mig för Mikolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Får inte jag vara med på ett hörn? Klassen började kalla mig för Stell i 6:an sen så blev det att jag la till Hell eftersom det rimmar så vackert.. Nu för tiden så kallar folk mig stellhell lika mycket som stell.. Det är aldrig nån som säger stellan.. Inte äns mina lärare.. Väldigt najs för övrigt och skribb ja.. Det betyder eller står inte för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Ni får gissa vad ZalCiNoWa betyder... Tips: Jag heter Niklas...(kan vara till hjälp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 mitt nick betyder inget alls....bara kom på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts