Jump to content

Era nicknames?

Arman
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Ja, Mitt är ju rätt uselt (nicket alltså). Jag såg en fråga en gång för längesen här som jag ville svara på. Så när jag reggade mig tog jag bara det första som dök upp i mitt huvud. MP5 då (som alla vet vad det är).

Men jag vill HELST bli kallad Chrille (som jag fått från mitt riktiga namn Christoffer).

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var Karatemorfar och StellHell som började kalla mig det.

Först kallade han och StellHell mig Toppe, men eftersom han är en cs-nörd ( :o ) så blev det Topp3. Och det passade något bättre än the big Vercetti (usch) som jag hette förut. :(

Och StellHell var med som sagt.

:P

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var Karatemorfar som började kalla mig det.

Först kallade han mig Toppe, men eftersom han är en cs-nörd ( :P ) så blev det Topp3. Och det passade något bättre än the big Vercetti (usch) som jag hette förut. :(

Får inte jag vara med på ett hörn? :o

Klassen började kalla mig för Stell i 6:an sen så blev det att jag la till Hell eftersom det rimmar så vackert..

Nu för tiden så kallar folk mig stellhell lika mycket som stell..

Det är aldrig nån som säger stellan.. Inte äns mina lärare.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

första dan i min nya skola började alla helt plötsligt kalla mig Gismo... det var bara att acceptera och efter ca en vecka ändrade jag S'et till ett Z.. inget vet riktigt varför dom började kalla mig gismo.. dom tyckte bara att det ''passade'' i spel heter jag nått med gizmo.. om gizmo e upptaget så brikar jag lägga till nått framför, typ när jag spelar strategi sspel så brukar jag heta SirGiZmo... jaja :(

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får inte jag vara med på ett hörn? :o

Klassen började kalla mig för Stell i 6:an sen så blev det att jag la till Hell eftersom det rimmar så vackert..

Nu för tiden så kallar folk mig stellhell lika mycket som stell..

Det är aldrig nån som säger stellan.. Inte äns mina lärare.. ^_^

Väldigt najs för övrigt :P

och skribb ja.. Det betyder eller står inte för något :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor