Arman Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Add3 = Adde fast bakvänt E då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag skulle vara med i nån kompis forum och så kom jag inte på nått att heta så jag frågade han och han tyckte att jag skulle heta Burner och det tyckte jag var bra så jag valde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 GTA3 missfoster som Topp3 säger Gjorde min användare utan att tänka på vilket namn det var. hade inte tänkt att använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 (redigerad) jag heter luger,det är ett skitnamn,jag brukar heta panimala, min maskot heter panimala Redigerad 12 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 copstar valde jag för att jag var med i en COP clan i mta förut hetter jag carstar och det valde jag för att jag kom inte på nåt bättre men jag behövde ett web namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Hette det på CS när jag sög. Sedan när jag blev bra, var det status att heta SuXx när man ägde. Därför blev det mitt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Valde LunCh för att det finns så många som heter typ Frukost. Först så tänkte jag kalla mig Middag men det blev LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 fick det efter mitt favorit band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Körde hl på internet förrut, och där va de nån snubbe som hette BigBear och de va där ifrån jag fick namnet. Andvänder de nu som nick i spel/forum mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Mitt 3reZZ... e från min föra clan.. tog ut några bokstäver så blev det 3reZZ först var det trezz ba.. jag har ett till oxo.. ZnoRRo.. för mitt efternamn sorrentino.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 GTA3 missfoster som Topp3 säger Gjorde min användare utan att tänka på vilket namn det var. hade inte tänkt att använda den. Haha du hade inte tänkt använda den så har du skrivit nästan mest post av oss alla här på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Fick mitt efter min brorsa kallade (och fortfarande gör) mig för krullís Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag bestämde mig för -Scotty-, men jag använde det när jag började spela CS för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag har ju två nick så... Game_X: Var nåt jag hittade på, på skolan en dag... Bara fick det i huvet... LuTTer (CS-Namnet): Mina klasskompiar har tydligen svårt att säga mitt efternamn, Lundgren, så då blev det att alla kallade mig LuTTer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Hette förut nåt annat på detta forum...men gjorde bort mig och gjorde en "nystart". En av mina webbkompisar kom på det...kom inte på nåt bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Mitt är nog rätt självklart. Jag fick det från karaktären 8-ball i GTA3, när jag registrerade mig tänkte jag ta 8-ball, men det var upptaget, så det fick bli eightball. Använder också n0thing på vissa ställen, det kom jag på när jag skulle registrera mig på SweClockers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Hehe, Scraw, det fick jag ifrån GTA: Vice City, det tycker ni är skumt va? Men det är en kille som säger "Screw you man!" och affären Screw this. Jag bytte ut e mot a och fick Scraw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Eftersom jag ofta får hjälpa kompisar med problem dom har med deras datorer har jag blivit kallad "Cyber" (engelskt uttal) och "Cybbe" (svenskt uttal) ... (Cybbe är som en ripoff av mitt smeknamn Tobbe) Då tog jag "Cyber" och bytte ut C mot Z, alltså Zyber. (engelskt uttal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 när jag var riktigt, riktigt liten kunde jag inte säga mitt namn, Oskar, så det vart Okka! Nått jag bara kallar mig på internet, inte i verkliga livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts