J-coop Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Fattar nada byte dator för typ 3 dagar sedan och nu idag när jag installerade STEAM på datorn och skulle lägga till spelen på "games list" så e man ju tvungen att fylla i CD KEY och det gjorde jag precis den som står på mitt half life och sen är den skulle kolla om cd keyn var korekt så stog STEAM was unable to register your cd-key. Either your product´s cd-key matches one already used in our database, or is invalid. :'( FATTAR NADA jag har ju skrivit rätt kod för f*n :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Har du reggat den på någon annan dator med steam? Då är det de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) Jag hade STEAM på min gamla dator men då fylde jag aldrig i någon kod.... Men om den registrerade min kod själv på min gamla dator för CS var ju installerat.... hur får man bort den från den dator och sedan kunna använda den på den nya datorn ? Redigerad 11 mars, 2004 av J-coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag hade STEAM på min gamla dator men då fylde jag aldrig i någon kod.... Men om den registrerade min kod själv på min gamla dator för CS var ju installerat.... hur får man bort den från den dator och sedan kunna använda den på den nya datorn ??? Hmm, vet inte, testa avinstallera det från den gamla burken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 ok men hur ska de känna av det ?? jag har uj den inte uppkopplad längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Om du har CS/HL installerat innan du registererar ett konto i steam så tror jag att den tar keyn direkt från registret utan att fråga. Om du har registerat ett konto med den keyn måste du använda det också (varje key funkar bara en gång!). Så logga in med ditt gamla login och password (login är oftast din email). Om din cdkey faktiskt påstås var ogiltlig trots att du köpt spelet så skicka bara ett mail till valve med ett kort som bevisar att du äger spelet. Det var jag tvungen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Använd samma lösenord och användernamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Använd samma lösenord och användernamn Joo det tänkte jag oxå först men de installerar ju spelan på en spcefik dator ju så nu när jag anävnder en annan dator så ligger de som man la i "games list" kvar i gamla datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Testa att skapa en ny användare, funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Har precis samma problem dom har inte svarat på mina mejl... fan för valve.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Nää jag vet de svara aldrig har typ skickat 10 stycken på en månad och ingen har svarats...... tror ni att det går att ta över filerna från ena dator till den andra av STEAM och få det att funka ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Om ni har hotmail kolla skräppost mappen för valve mailet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Usch och fy inget hotmail här Dom har fan inte svarat på 3 månader.. Nu är jag arg ska bojkotta HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Har du en egen CD key då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Egen vad menar du? klart det är min egen tror du jag laddar ner key gen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Om din cdkey faktiskt påstås var ogiltlig trots att du köpt spelet så skicka bara ett mail till valve med ett kort som bevisar att du äger spelet. Det var jag tvungen att göra. Menar du bild på dig och spelet med skiva och cd-key i handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Menar du bild på dig och spelet med skiva och cd-key i handen? Hehe det skulle vara roligt de! Kan du lägga upp det foton så man får se vad som ska vara med på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Skickade ett foto på mig och min cd-key men ikke sa nikke dom svarar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts