Jump to content

STEAM

J-coop
 Share

Recommended Posts

Fattar nada byte dator för typ 3 dagar sedan och nu idag när jag installerade STEAM på datorn och skulle lägga till spelen på "games list" så e man ju tvungen att fylla i CD KEY och det gjorde jag precis den som står på mitt half life och sen är den skulle kolla om cd keyn var korekt så stog STEAM was unable to register your cd-key. Either your product´s cd-key matches one already used in our database, or is invalid. :'(

FATTAR NADA jag har ju skrivit rätt kod för f*n :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag hade STEAM på min gamla dator men då fylde jag aldrig i någon kod....

Men om den registrerade min kod själv på min gamla dator för CS var ju installerat.... hur får man bort den från den dator och sedan kunna använda den på den nya datorn ?

Redigerad av J-coop
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade STEAM på min gamla dator men då fylde jag aldrig i någon kod....

Men om den registrerade min kod själv på min gamla dator för CS var ju installerat.... hur får man bort den från den dator och sedan kunna använda den på den nya datorn ???

Hmm, vet inte, testa avinstallera det från den gamla burken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du har CS/HL installerat innan du registererar ett konto i steam så tror jag att den tar keyn direkt från registret utan att fråga. Om du har registerat ett konto med den keyn måste du använda det också (varje key funkar bara en gång!). Så logga in med ditt gamla login och password (login är oftast din email). Om din cdkey faktiskt påstås var ogiltlig trots att du köpt spelet så skicka bara ett mail till valve med ett kort som bevisar att du äger spelet. Det var jag tvungen att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor