Cortez Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Ja, Britney Spears har ännu en gång visat att hon har en väldigt hög IQ. Eller vad säger ni? http://clip.ath.cx/kul/britney.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Tror faktiskt att den är fejkad. Men den va lite smårolig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Tror också att den är fejkad men ... jag såg den igår + att jag tror att jag sett den ännu tidigare Men den kan få en att skratta ibland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Tänk om den inte var fejkad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Är det bara jag som tycker att den inte är det minsta rolig? PS. Det finns en humor-tråd för sånt här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag drog kanske lite på smilet, men så rolig var den faktiskt inte. Onödig topic när det som Arvid sa finns en humortråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Hmm.. om jag hade hört henne säga det skulle jag tro på det. Tycker nog inte att tyska skvallertidningar står för objektivitet direkt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Hmm.. om jag hade hört henne säga det skulle jag tro på det. Tycker nog inte att tyska skvallertidningar står för objektivitet direkt.. Hehe, korrekt. Säkert fejkad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Humortråden! Om det är sant skulle det inte förvåna mig det minsta för övrigt. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts