0011 Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Hur lägger man in alla Txt och DFF filerna i gta3.img och txt.img? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Hur lägger man in alla Txt och DFF filerna i gta3.img och txt.img? txt.img? Läs denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 men där står det bara hur man instalerar ett fordon jag ska instalera en bana och jag vet inte hur jag ska lägga in alla Txt och DFF filer i gta3.img och txd.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 På samma sätt såklart. dff:en i gta3.img och txd:n i txd.img. Använd IMGTool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 men där står det bara hur man instalerar ett fordon jag ska instalera en bana och jag vet inte hur jag ska lägga in alla Txt och DFF filer i gta3.img och txd.img Jag vet att jag är petig nu men det heter TXD! Kom ihåg det, för annars kan folk tro att du menar vanliga TXT filer (Textdokument)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 På samma sätt såklart. dff:en i gta3.img och txd:n i txd.img. Använd IMGTool. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts