Jump to content

Min moppe i VC med värstig Handling.

Ghost Rider
 Share

Recommended Posts

Vill ni göra RIKTIGT snabbt med eran moppe I VC lägg då in denna Handling.

Hanlig.cfg

----------

MOPED 2800.0 1.3 1.8 1.2 0.00 0.05 -0.09 103 1.99 0.9 0.48 5 370.0 72.0 R P 99.98 0.70 0 35.00 0.85 0.15 0.30 0.00001 13500 0.10 -0.05 0.50 0.00 10102 1 1

Nedan är en bild på min grymma moppe i vc. lägg gärna upp era moddade Moppar/motorcycklar så alla kan se dom.. ^_^(w00t)(w00t) kommer mer bilder.

post-11-1078974193_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

va??? jag har inte sagt att jag har gjort den. :wub: Fattar inget. Jag skrev att jag hadde den moppen I VC och att den var min. Min= Jag har en sån på riktigt. :D Sorry om nu missförstod mig.

Du är ett moppefucko, dom kör moped o gillar GR... Väx upp, GR är inte bara tuff, visst, han är duktig, men det är inte smart o köra på det viset... ^_^

BTW, stackars dig, tvingas köra runt på en sånn gammaö slö plastlåda ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GR är inte så häftig som ni tycker... En vacker dag klyver han en bil under filminspelningen, kan va dina föräldrar i den bilen...

Dessutom är det surt att han drar ner ryktet för oss som kör sporthoj...

Försäkringen går upp osv.... Det är inte kul när man har en hoj som ska försäkras och köras, det är heller inte kul när många tror man är en ansvarslös stolle som GR bara för man kör sporthoj...

(Ja jag har en sporthoj...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor