R2D2 Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Såg på winamp.com att dom har en tävling (med vinster!), snyggaste winamp-skin, mest kreativa m.m. Suger på PS och grafik m.m., men kan koda det. Så om nån/gärna många, kan göra ett skin från Gtasajten..och självklart dela på ev. vinster. Om nån är bra på att skapa interfaces i PS, så är ni välkomna att vara med. Läs mer på http://www.winamp.com/about/article.php?aid=10547 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Fan va dåligt.. man borde ju få veta VAD man vinner inte hur mycket det är värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 LOL man kanske vinner 100 paket Kellogs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Vill ingen? Får väl göra själv då......och få priset själv......hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 jag kan hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag skulle vilja hjälpa men jag har inte tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Vill ingen? Får väl göra själv då......och få priset själv......hehe hur vet du att just du vinner? det är antagligen ganska många som ställer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 jag kan hjälpa Bra. PM:ar en liten bild över hur jag vill attt det ska se ut...sen får du "improvisera" lite..... Lunch: Frå du tid sen....får du hjärna också hjälpa till, om du kan samarbeta med Krax.... Söker också duktiga programmerare som kan skapa så kallade maki-scripts (make a killer interface), gå in på winamps forum för att veta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Bra. PM:ar en liten bild över hur jag vill attt det ska se ut...sen får du "improvisera" lite..... Lunch: Frå du tid sen....får du hjärna också hjälpa till, om du kan samarbeta med Krax.... Söker också duktiga programmerare som kan skapa så kallade maki-scripts (make a killer interface), gå in på winamps forum för att veta mer. Var tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Svenskt uppslagsord samarbetar samarbetade samarbetat samarbeta(!) Var tvungen För er som inte fattade... HAN STAVADE RÄTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts