SuperSwede Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 hehe vore väldigt bra!men gör om fälgarna lite så dom inte är orginal..det är inte fint då blir de ju inte supramannens längre Iofs så tycker ja du skulle gjort hans gamla supra... tycker den var snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 15 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jo jag funderar på att göra hans gammla, du tänker på den här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 e du färdig med bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Om jag har tur så kommer bilen att bli klar under nästa vecka, vi får hoppas på det. (Det har tagit lång tid, jag vet) Den gröna eclipsen finns att ladda ner på www.gtahoodz.tk men jag tror att sidan är nere för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jo jag funderar på att göra hans gammla, du tänker på den här ? Just precis den Den ser så jävla über ut ju så de e inte sant! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shadow90 Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Är du klar med den?? har aldrig sett en snyggare bil til VICE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 2 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 ok, Nu har BETA 2 av nissan skyline 2F2F kommit ut, stick till GTA HOODZ och ladda hem den. det kan förekomma att du inte kan ladda ner den, den ska flyttas till en annan server eller något under de närmaste dagarna. Enjoy! komihåg att det är en beta 2, så det finns buggar eller misstag!! PS: inget april skämt ! i så fall skulle det vara försent, jag sitter och skriver detta kl: 01:07 2 april och första aprila var för 68min sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts