Super Supra Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) hej, bara så att ni vet så håller jag på fullt med den nya bilen. Här är bilder. Skriv gärna kommentarer. Finns oxå bilder på Gta forums 2f2f skyline post by super supra 90%gjort av Super Supra och Blessed. http://server5.uploadit.org/files/rallysiim-NR11.JPG http://server5.uploadit.org/files/rallysiim-NR22.JPG Redigerad 10 mars, 2004 av Super Supra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 den är j**lig snygg men inte min bil typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) FYFAN VA BRAA!!!!!! FAN VA COOLT! den måste jag ha! Redigerad 10 mars, 2004 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 SNYGG! Vet någon en sida där man kan ladda ner 2Fast 2Furious bilar till VC förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Wow, den var riktigt snygg den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) vad ska du med sånt "skit" till kanske på www.gta3.net www.codenamevice.co.uk/downloads.asp http://www.jbandit.net/modules.php?op=modl...=titleA&show=10 Redigerad 10 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) vad ska du med sånt "skit" till kanske på www.gta3.net www.codenamevice.co.uk/downloads.asp http://www.jbandit.net/modules.php?op=modl...=titleA&show=10 Du behöver inte kommentera om du ska såga sånt, stay away newbie!!! Att vissa aldrig lär sig , de tror de är något. PS: jag kollade på din hemsida, vem snackar om skit lol Redigerad 11 mars, 2004 av Super Supra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 förlåt :"> den e snygg men det finn för mycket 2f2f bilar på alla gta sajter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Du bör tänka efter lite! vet du hur lång tid det tar att göra en bil. När jag började på den här var det knappt några 2F2F bilar ute, hur ska jag kunna veta att det skulle komma så många just när jag började bli klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) aa jag vet hur långt tid det tar jag har testat men det vart inge bra gjorde en landrover swb-55 fast jag har gjort en chopper som tog 5 dagar och vart ganska fin för att vara den första jag har gjort som fungerar Redigerad 11 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 fyfan vilken undrerbar skyline alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 fan va snygg!!! ge mig den om livet är dig kärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Riktigt najs . Har du gjort modelen eller bara texturen som betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 härligt!!! måste tanka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Du behöver inte kommentera om du ska såga sånt, stay away newbie!!! Att vissa aldrig lär sig , de tror de är något. PS: jag kollade på din hemsida, vem snackar om skit lol Ey, ta det lite lugnt. Är schysst med dom nya, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 jag kommer själv klart att tanka hem den om den går att använda till gtaIII för den passar inte i vice city fel års modell du frågade var man kunde ladda ner 2f2f bilar o ja svarade vad ska du med sånt "skit" till kanske på www.gta3.net www.codenamevice.co.uk/downloads.asp http://www.jbandit.net/modules.php?op=modl...=titleA&show=10 jag menade att jag inte tycker om 2f2f bilar inte att din var ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 jag menade att jag inte tycker om 2f2f bilar inte att din var ful Om du kallar det skit kan det ju tas på det sättet. Plus att den första raden var hyfsat kaxig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 :'( :'( :'( :"> :"> :"> :'( :'( :"> förlåt mig snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 (redigerad) De e lungt!! Dét är roligt att ni gillar bilen, tack! Om ni känner till "supramannen", så hade jag tänkt att göra hans supra efter skyline´n är klar, vad tycker ni om det ? Bilen har ca: 1000-1100hp UTAN NOS (lustgas) och kör 0-402m på (9,84) sek, och det bästa är att bilen finns i sverige (är svensk) Redigerad 12 mars, 2004 av Super Supra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 hehe vore väldigt bra!men gör om fälgarna lite så dom inte är orginal..det är inte fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts