Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) jo jag undrar vart det kan finnas emulatorer till dom gamla spelen amiga osv.?? jag har den som är till Nintendos 8-bit den e j**** rolig och kultig ps. en emulator är ett program som gör att man kan ladda ner och spela gamla kult spel Redigerad 10 mars, 2004 av Copstar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) Tyvärr är även dem gamla kultspelen copyright skyddade, och därför olagliga att ladda ner (24 timmars regeln är en myt). Fast Emulatorer i sig är ju itne olagliga så jag ser ingen anledning att det skulle vara mot reglerna ZSNES - Den bästa Super Nintendo Emulatorn. (Fungerar även i Linux ) ePsxe - Bra Playstation Emulator. Har testat den med min gamla Silent Hill skiva. (fungerar också i Linux) Vet inga andra riktigt bra emulatorer :/ Redigerad 10 mars, 2004 av Mikolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 tack jag trodde aldrig att nån skulle svara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 jo jag undrar vart det kan finnas emulatorer till dom gamla spelen amiga osv.?? jag har den som är till Nintendos 8-bit den e j**** rolig och kultig ps. en emulator är ett program som gör att man kan ladda ner och spela gamla kult spel Jag vet hur man översätter gb och snes och nes roms. jag är med i en romhackar grupp som ändarar och översätter. jag översäter ett spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag vet hur man översätter gb och snes och nes roms. jag är med i en romhackar grupp som ändarar och översätter. jag översäter ett spel vem bryr sig? svårt att översätta? bara öppna i Hex-editor och ändra lite? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) Jag vet hur man översätter gb och snes och nes roms. jag är med i en romhackar grupp som ändarar och översätter. jag översäter ett spel är det svårt?? är Hex editor lätt eller svår att använda? EDIT. har ni en hemsida där man kan ladda ner nes spel? Redigerad 11 mars, 2004 av Copstar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Kan du lägga upp 8-bits emulatorn+roms? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) vem bryr sig? svårt att översätta? bara öppna i Hex-editor och ändra lite? hur vet man vilket hex par som betyder vad? just det! även jag kan få svårt med det! Guide: http://www.geocities.com/romhack130/Guide.htm MR M det är tyvärr olagligt Redigerad 11 mars, 2004 av köttis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Ok synd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Har kunnet jättemånga emu/rom sidor fast glömt dom nu Har börjat spela spel mellan 96-00 istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 jag har en skit bra roms sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 kan du linka den då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 nej §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) sorry Redigerad 11 mars, 2004 av Copstar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 -->Klicka Här<--här copstar ja klicka bara på "klicka här" så kommer du ti sidan /marcus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Nä jag tror inte vi ska ha nått sånt här snack här. Det glider bara in på olovliga roms. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts