MAFIA_KING Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) vad menas med detta?!!?!! kan ngn hjälpa mig?! *EDIT* orkar inte minska bilden! :"> Redigerad 10 mars, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Det kom upp för mig nyss också, det spelar ju ingen roll eftersom det bara drabbat Telias startsida. Allting annat fungerar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) Det kom upp för mig nyss också, det spelar ju ingen roll eftersom det bara drabbat Telias startsida. Allting annat fungerar för mig. Allt annat fungerar utom den ja... blir för bannad på dem nu *EDIT* jag kommer ej in på msn!!! *EDIT2* Jag kan ej spela online spel heller Redigerad 10 mars, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Byt bredband. Läste på pcföralla.idg.se att nåt spansk företag erbjuder 8 mbit/s för 297 kr/månda, i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Alla vet hur Telia är, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Alla vet hur Telia är, eller hur? Jo jag vet men det e jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Ditt hostname är inte från Telia verkar det som, har du Telia bredband eller? om du har det så har något hänt, eftersom du isf bör ha Telia som host... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 ok, men det hände ju för curly med... men iaf verkar funka nu som tur är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Har man Felia är sånt där saker man får vänja sig vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Nu fungerar startsidan igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 hahahahahhahahahahhahahhahhahahah han har tibia men telia brukar hallå på att tjafsa för mig också anlita en kille han fixar allt för en hundra lapp på en kvart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 hahahahahhahahahahhahahhahhahahah han har tibia men telia brukar hallå på att tjafsa för mig också anlita en kille han fixar allt för en hundra lapp på en kvart! So what om han har Tibia? Hundra kronor för att fixa en sak som fixar sig själv och som inte ens behövs fixas. Fortsätter du med ditt hahahahahhahahahah och skriver onödigt skräp så kommer du bli varnad som senare leder till ban. Skärp dig om du vill vara kvar på detta forum (dock så kan ju inte jag göra någonting åt det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) hahahahahhahahahahhahahhahhahahah han har tibia men telia brukar hallå på att tjafsa för mig också anlita en kille han fixar allt för en hundra lapp på en kvart! Jag har INTE tibia, syftade på andra spel, jävla dum huve, lägg dig inte i ngt du inte vet ngt om Syftar du på ikonen så e det ej jag som använder den längre.... Redigerad 11 mars, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts