Nofux Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 varje gång när jag startar GTA: VC så måste jag ändra kontrollerna och jag börjar bli trött på det!!!! Så jag undrar om man kan spara ändringarna??? Det ska väll inte göra det automatiskt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 hmm.. dom ska väll göra så automatiskt tror ja.. det gör dom för mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nofux Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Då är det nog mitt spel det är fel på!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Pröva med att installera om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 prova ta bort set filen som finns i gta vc user files mappen som ligger i mina document den håller i det där me kontollerna blana annat det kan va fel på den sen skör du spelet så han får skapa en ny set fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts