Bubbli Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Betyder El Burro något?! ja mena Diablo betyder ju Djävul e typ El Burro bara ett namn eller nåt annat "namn" för djävul?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jag tror det bara är ett spanskt namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 det betyder åsnan på spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 e det säkert?! COOLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Japp det stämmer! Det är är därför han säger nåt i stil med "now you gonna find out why they call me the donkey" i GTA1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Eftersom att jag var särdeles liten då jag spelade Gta1 kanske ni kan tala om för mig varför han kallas så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 För att han befinner sig på en "läderklubb" om jag minns rätt. Kanske ska fixa lite screens sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 det vore finemang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Här är han: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Han har inte sina tatuernigar nu! lr då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 HAAAAH va ful han var där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts