minigun Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jag har mixtrat med filen: Loadsc0.txd , och nu funkar inte Vice City. Givetvis gjorde jag backup innan men av någon anledning är den borta! Jag skulle vara mycket tacksam om någon laddade upp filen. Den finns i: ...\GTA-VC\TXD\Loadsc0.txd Det är så lite jag begär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 LOADSC0.TXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Tack! Nu kan denna topic få sjunka ner i djupet igen...(fast den har aldrig varit där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) Arman to backup-rescue! EDIT: Oj, två minuter försenad! LOADSC0.TXD Redigerad 10 mars, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts