GFOK Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Undrar om någon klarat den banan, och hur i så fall. Det är den banan där man ska följa efter en person till ett ställe och få koden så man kommer in där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Häng med henne hela vägen ner i kloakerna eller vad det är.. Sen låter du henne öppna dörren och låter henne gå en bit.. Sen hänger du efter.. Vänta till hon har hackat datorn och sen dödar du henne.. .. vet inte om jag har helt rätt men.. Så länge sen jag körde det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 körde det med en polare på PS2, verkar hur sämst som helst, man kan skuta av huvet,ändå springer man runt och ser,lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Häng med henne hela vägen ner i kloakerna eller vad det är.. Sen låter du henne öppna dörren och låter henne gå en bit.. Sen hänger du efter.. Vänta till hon har hackat datorn och sen dödar du henne.. .. vet inte om jag har helt rätt men.. Så länge sen jag körde det.. När jag följer efter henne in så upptäcker en annan person mig och börjar skjuta, och då kommer man inte vidare sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 när du går in innan hon stängt eldörren eller vad de e..så går du in vid datorrummet eller vad det heter... innan hon hör eller så. sen tar du koch trycker du på Kontrolldatorn och ändrar kameran tills du ser när hon skriver in koden i daotrn ...och då ser du koden vad hon skriver... sen går du och skriver den i datorn..sen in för Dörren /marcus Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Men hur ska jag komma förbi den andra personen, hon brukar upptäcka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 de e väl bara vänta tills hon vänder ryggen?? eller döda henne? kommer inte ihåg..du får proa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts