saffecool Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Hur vet man vad grafikkortet har för RAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Kontrollpanelen --> Bildskärm --> Inställningar --> Avancerat --> Bildskärmskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Vet nån om det går att "öka på det". Tror inte det....men bra om det går. Mitt börjar lagga lite nu..särskilt i Far Cry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 klart det går. köp ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Om du har ett integrerat grafikkort kan du gå in i BIOS och välja hur många mb du vill använda av ram-minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) oj jag har bara åtta då blir det både nytt modersskort och nytt grafikkort och nytt spel och ny hårddisk Redigerad 10 mars, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 oj jag har bara åtta då blir det både nytt minneskort och nytt grafikkort och nytt spel och ny hårddisk Investera i en ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 oj jag har bara åtta då blir det både nytt minneskort och nytt grafikkort och nytt spel och ny hårddisk Minneskort? ... ja visst köp ett sånt du, till digitalkameran eller? Nej men allvarligt, köp en helt ny dator såsom Arvid sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 För dyrt! Och denna överger jag aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 För dyrt! Och denna överger jag aldrig Förr eller senare kommer den att överge dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 på min andra dator.. utforskade ja lite.. så hittade ja nått som heter RIVA 128/128ZX tror jag.. det e e nog ett grafik kort .. och nu undrar jag hur starkt det ee så.. ¨så om nånvet ?? ps. det är en gammal dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts