BigBear Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Kör du med en massa bottar så troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 edit: Gurgel vart hittar man stock fällan `?`har läst om den ve tinte riktigt vilken bana men det är en ban med mycket djunglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) Ok mademan så du tror att det ska va lugnt eller? Redigerad 21 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 edit: Gurgel vart hittar man stock fällan `?`har läst om den Den finns på lite olika banor. Tex på operation iring (nått sånt heter den) så finns den på 2 ställen. ena på vägen upp om man säger så och den andra över "torget" som e ölver stranden.. Altså den ena finns där de är en backe upp och den andra finns ovanför torget och torget finns ovanför stranden typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 jag får inte i gång att köra på internet vad ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 jag får inte i gång att köra på internet vad ska jag göra vad e problemet ingen conection?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 nerladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Tänkte springa ner och köpa det idag men jag har bara en fråga till er som har det och vet.. tänker sitta på låg upplösning Kommer det att hacka på min dator? Amd Duron 1600+ ( 1,6 Ghz ) 256 mb ram Geforce 4 mx 440 ( 64mb ) 15 Gb Hårddisk Har ett ihopplock så jag hade itne råd med större hårddisk... Jag kör 640x800x16 och medium på alla grafikgrejer. Jag kör på: AMD Atlon 1900+ 1.6 ghz 512mb RAM Geforce Ti500 64mb Kan på vissa banor köra med upp till 64 bots utan myc¨ket hack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 okej är minnet mkt viktigt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 RAM är viktigt..jag har 256 RAM...det är itne kul...med spel som BF...hackar å har sej...fast du kan ju köpa ett lika dant RAM å sätter ihop..så blir det ju 512 eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Jag har en fråga angående spelet, som för övrigt är otroligt bra! Hur lyfter man en jeep / pansarvagn med en helikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Jag har en fråga angående spelet, som för övrigt är otroligt bra! Hur lyfter man en jeep / pansarvagn med en helikopter? secundery fire (hur de nu stavas) asså tror de e typ höger klick på musen. o sen så kan du inet bara snudda utan du måste vänta ett tag. inte så långt men ett litet tag. Du hör ett litet klick och så ser man en mätare bredvid där man ser skotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 (redigerad) okej är minnet mkt viktigt eller? Ja när jag kör bf: v tar det typ 520 ram vid låga påfrestningar(jag har 512 aå den måste ta från hårddidsken). Har beställt 512 extra ram. Skall få det denna veckan, ska ge en rapport om det hjälper. Gurgel: Secondery Redigerad 22 mars, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 fy fan! altså är det meningslöst att jag köper spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Ni kan ju köpa nytt RAM också, bara att plugga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Ja när jag kör bf: v tar det typ 520 ram vid låga påfrestningar(jag har 512 aå den måste ta från hårddidsken). Har beställt 512 extra ram. Skall få det denna veckan, ska ge en rapport om det hjälper. Gurgel: Secondery GTA3_FREAK: Secondary. () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Men kolla här jag har 2 st 128 Mb Ram minnen, Hur ska jag uppgradera då? genom att köpa ett nytt 512 och behålla dom gamla eller hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 GTA3_FREAK: Secondary. () Det var bara ett stavfel. Vet faktiskt hur det stavas. Add3: Hur många portar har du för ram minnet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Men kolla här jag har 2 st 128 Mb Ram minnen, Hur ska jag uppgradera då? genom att köpa ett nytt 512 och behålla dom gamla eller hur ska jag göra? Nej du kan inte ha 2 128 och ett 512... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Nej du kan inte ha 2 128 och ett 512... Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts