Ceone Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Det finns ju 'BFCentral.se - BF Vietnam' 81.8.225.156:15567 ska joina deras server i morgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 hört att battle field vietnamn suger, stämmer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Det verkar inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) värför skulle battlefield:vietnam göra det? ge mig 34 andledningar värför Edit: Redigerad 21 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 hört att battle field vietnamn suger, stämmer detta? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 värför skulle battlefield:vietnam göra det? ge mig 34 andledningar värför Edit: Ja jusst det ! Alla gillar ju BF:V bara för att du gillar det ! Glömde bort det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Ja jusst det ! Alla gillar ju BF:V bara för att du gillar det ! Glömde bort det ! det är väl självklart, alla SKA tycka som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 det är väl självklart, alla SKA tycka som mig Okey, då vet vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 hört att battle field vietnamn suger, stämmer detta? det suger inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 det suger inte! Spelade det hos en kompiss igår (kan inte köpa det, min dator suger ) och tycke det var skit härligt. Tycker det var mycket bättre än originala BF, kanske för att jag sög på det? Det var härligt att kunna döda utan att sitta i flygplan. Och man dör inte hela tiden när man har ett flygplan, flyg fighterna har blivit MYCKET bättre. En sak som stör mig är systemkraven...min kompiss dator: 1800+, 512 mb RAM, Geforce 3 Ti och han tvingas köra 1024X768 16 bit, medium, medium, low. Samma dator kör UT2003 allt på MAX och 1024X768 32bit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Flygplanen och helikoptrarna är ju sjukt svåra att flyga med. Kan någon ge mig lite tips hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Flygplanen och helikoptrarna är ju sjukt svåra att flyga med. Kan någon ge mig lite tips hur man ska göra? jag tycker det e lätt att flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Flygplanen och helikoptrarna är ju sjukt svåra att flyga med. Kan någon ge mig lite tips hur man ska göra? har du DC? försök att flyga som i dc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Flygplanen och helikoptrarna är ju sjukt svåra att flyga med. Kan någon ge mig lite tips hur man ska göra? jojstick? De e skit lätt o flyga med de. Annars bara starta ett local game o öva öva öva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 jojstick? De e skit lätt o flyga med de. Annars bara starta ett local game o öva öva öva. joystick är inte alls lättare att flyga med, det är ju mycket svårare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Tycker både BF 1942 och Bf vietnam sug*r... Har testat båda och det enda som var kul var att flyga flygplan men efter ett tag blev också det långtråkigt, nä jag tror jag håller mig till de gammla godingarna som Natural selection (HL) och SoF 2 [btw: en Huey transport rymmer inte bara 4 pers : 2 piloter, 5 passagerare, och två stycken passagerare till som sitter vid fastmonterade M60's på sidorna.... fast, inte för att jag skullle kunna göra bättre än DICE Kanada men nåja....] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 joystick är inte alls lättare att flyga med, det är ju mycket svårare!! Lol du e konsigt pani. Men har ju använd de sen jag typ köpte BF så e van. @ Ae dave: Lol de e ju fett roligt o ligga i skogen och vänta på att några jänkare kommerpå vägen o när dom kommer gående sätter man ett skott på fällan satt stockarna ramlar ner o så pang bomm aj oohh döda så springer man ner dit glattt och plockar upp en m60 och sen lägger men sig i jungeln igen och väntar på näste byte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 jag får inte i gång att köra på internet vad ska jag göra. jag köpte spelet idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) Tänkte springa ner och köpa det idag men jag har bara en fråga till er som har det och vet.. tänker sitta på låg upplösning Kommer det att hacka på min dator? Amd Duron 1600+ ( 1,6 Ghz ) 256 mb ram Geforce 4 mx 440 ( 64mb ) 15 Gb Hårddisk Har ett ihopplock så jag hade itne råd med större hårddisk... Redigerad 21 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) Tänkte springa ner och köpa det idag men jag har bara en fråga till er som har det och vet.. tänker sitta på låg upplösning Kommer det att hacka på min dator? Amd Duron 1600+ ( 1,6 Ghz ) 256 mb ram Geforce 4 mx 440 ( 64mb ) 15 Gb Hårddisk Har ett ihopplock så jag hade itne råd med större hårddisk... Allt på low tror jag ska gå.. läste att en på FZ körde bfV med sämre dator än vad du har fast han hade 512mb ram edit: Gurgel vart hittar man stock fällan `?`har läst om den Redigerad 21 mars, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts