Tarzan Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Luger: Jag hade samma problem med grafiken som du. Jag laddade hem de senaste drivrutinerna till mitt grafikkort och sedan fungerade det bra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 (redigerad) Eller så tar man dem som finns på CD 1 Är väldigt besviken på hur dåligt dem balanserat M60. Det är ju det bästa vapnet just nu. Och itne nog med det, man ska även få en L.A.W. också. M60 är så overpowered att alla från NVA joinar U.S. Redigerad 20 mars, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Dom kommer antagligen att fixa balansproblemen i nästa patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Dom kommer antagligen att fixa balansproblemen i nästa patch. Förutom M60-klassen så ser jag inget som gör spelet obalanserat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Tycker inte det är så¨obalanserat. NVA ska ju gömma sig och göra bakhåll då tar man alla med m60. Körde nyss på en server där NWA ägde us med AK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Eller så tar man dem som finns på CD 1 Är väldigt besviken på hur dåligt dem balanserat M60. Det är ju det bästa vapnet just nu. Och itne nog med det, man ska även få en L.A.W. också. M60 är så overpowered att alla från NVA joinar U.S. m den e lite oövervinlig men man typ ar bazoka klassen(andra vapnet dom har e skitbra) och typ jömmer sig dödar en us m60 kanske o sen ere bara o ta hans m60 . de brukar jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 lägg upp bilder då vore kul å se hur det funkar =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Nu sitter jag här och stirrar på förpackningen... ska installera omgående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Ladda ner nya drivrutiner till ditt NVIDIA kort. Funkade prima för mig! tack så mycket, det funkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Nu sitter jag här och stirrar på förpackningen... ska installera omgående. Hoppas det funkar. Säger detta igen för vi söker medlemmar. [e.Cho] hemsida vi söker medlemmar. Just du e de typ bara gtasajten medlemmar som e medlemmar där. De e jag,xpisc,panimala(luger),krax tryar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 lägg upp bilder då vore kul å se hur det funkar =P vill du ha bilder? jag älskar dom här små raringarna Och det som är så bra är att man har många! Men man ska inte gå på dom... ( ) det finns en cool liten mortar också. Och när man skjuter säger det pang. sist men inte minst, FRUKT-REKLAM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 det där är ju peperoni eller nåt ingen jävla gurka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 det där är ju peperoni eller nåt ingen jävla gurka Gurka är ingen frukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Den här bilen är skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 MEN DET ÄR JU FÖR FAN ÄPPLE OCH ANANAS OCH ANNAN FRUKT I BAKGRUNDEN FÖR INI HELVETE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Det allragrymaste jag tycker e om man sitter med en kanon och skjuter in i junglarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Ska vi ta en match sen? Ganska snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) Gtasajten borde skaffa en bfv server. nä men. SKulle vara kul o köra mot dom flesta. Kan nog ikväll inte nu, ska ut o käka nu typ. edit skriv ip om ni ska lira. Redigerad 21 mars, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Det finns ju 'BFCentral.se - BF Vietnam' 81.8.225.156:15567 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 nån som vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts