swat Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 battle field vietnam har det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 ska köpa det idag tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 vad menas med: Recommended for optimum performance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 vad menas med: Recommended for optimum performance? Rekomenderat för optimerat prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 För att få ut det mesta av allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 ´funkar för mig har: 1.3 Ghz 64 mb Geforce 4 MX 428 mb ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Rekomenderat för optimerat prestanda. men jag har ttp de men de lagagr typ ändå. MEN min dator e ganska seg normarlt kanske ska blåsa den men ja vet inte riktigt . Aja bara man kan köra så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Tänkte bara säga att Dice har släppt en extra MP bana... Tankas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 jag har de också men det laggar lite för jag har bara 256minne :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 >Någon som hittat gångarna under marken som amn akn gräva? vilken bana o var finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 jag hittade en sak med järnplatta o spade men fatta inte hur man skule göra. hur byter man vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 hur byter man vapen? scroll eller 123456 typ. som vanliga BF. lr hur menade du? byter klass? underflaggorna så finnsa det saker där kan du göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 har nån förjävlig bugg-grej, vet ni hur man fixar det?? http://www.fpscentral.com/uploads/screenshot0_copy.bmp :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 har nån förjävlig bugg-grej, vet ni hur man fixar det?? http://www.fpscentral.com/uploads/screenshot0_copy.bmp :'( :'( :'( Ladda ner nya drivrutiner till ditt NVIDIA kort. Funkade prima för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 tror också det har nåt med grafiken att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Måste ha detta alltså! Ställde upp i en tävling i Expressens "Fredag" bilaga idag, det lottas ut tio exemplar av BF:V plus att tre av paketen innehåller en t-shirt. Sweet om man skulle kunna ta och vinna någon gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Spelar med Krax och gurgel nu!!! Vi har skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Spelar med Krax och gurgel nu!!! Vi har skit kul!!! japp. de va fett kul. e.Cho clan site om någon e intreserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Har tweakat lite nu ska nog flya bättre nu......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 YES! Imorgon ska jag få spelet av min farsa (vi ska till Västerås...)! Härligt! Fan om jag vinner ett ex. också, då får jag skänka bort det till någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts