Lance Vance Dance Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Duger 512 ram (p.s Kan inget om datorer ) Det räcker så länge du inte kör mot 31 bots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 (redigerad) Vetnam har släppts!!!! EDIT:!!!! Redigerad 18 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Ska köpa dte idag efter skolan på Tv-Spelsbörsen. 479 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 (redigerad) ska ta bussen in till stan om 13 minuter. Edit: Installerar nu. Redigerad 18 mars, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 WIE Har precis kommit hem från 1 timmes svettigt tåg och buss åkande sitter nu och installerar 16% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 (redigerad) Har precis installerat, ska snart spela Kollade i 3 affärer, i sista hade dom fått in det Redigerad 18 mars, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Snyft, jag kollade på stan (Alingsås) men det har inte kommit nånstans :'( Måste ha BF: Vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 jag väntar tills det inte kostar 500kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 jag väntar tills det inte kostar 500kr annars kan du ju *host*leta i buskar och få det gratis..*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) Jag köppte och instalerade det på min lunch rast . FEtt sönt har kört lite nu. Får lite lagg när man har spawnat de e rätt jobbigt när nån if e nära och börjar skuta så kan man inte vända sig om. Aja men helisarna e bra men tycker dom kan fixa lite med kontrollen men man vänder sig nog. De värsta jag va med om idag var en båt attack. Asså från luften . han slängde en båt över mig . Med helin. Båda lagen e faktist rätt bra men m60 e lite väl för bra. Juste edit bara frågar funakr msn för nån? Redigerad 19 mars, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Har heli samma kontroll som i DC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Har heli samma kontroll som i DC? nej, mer som EOD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 sate! jag som är så bra på den i DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 haha jag fick hem den i brevlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 sate! jag som är så bra på den i DC ja me. Tycker att DCs kontroller var mkt bättre. MEn bfv kontroller e mkt bättre än eods!!! . (phu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Om man inte gillar kotrollerna är det ju bara att ställa om? Eller menar ni hur den uppför sig på komandon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 BATTLEFIELD VIETNAM - SYSTEM REQUIREMENTS Check your PC is up to the task. CPU Speed: NOT GOOD ENOUGH - 500-600Mhz is needed. System Memory: NOT GOOD ENOUGH - 128Mb is needed. Graphics Memory: NOT GOOD ENOUGH - 32Mb is needed. Free Disk Space: NOT GOOD ENOUGH - 2Gb is needed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Tror ni att amd duron 1,2 ghz, 256 mb ram och gf4 mx440 64 mb räcker för att lira bf:v i 800x600 med medelbra grafik och utan lagg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Om man inte gillar kotrollerna är det ju bara att ställa om? Eller menar ni hur den uppför sig på komandon? a de menar vi nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (Rippat från Readme'n ) ================================================================== System Requirements ================================================================== Minimum: 933 Mhz CPU Directx 9.0b 3D accelerated GeForce3 64 MB or equivalent DirectX9 compatible videocard 256 Megabytes of RAM 2 GB free hard drive space (additional space required for Windows swap-file and DirectX 9.0b installation) 16x CD-ROM drive Directx 9.0b Compatible Sound Card MS compatible mouse Keyboard Recommended: 1.2 Ghz CPU Directx 9.0b 3D accelerated GeForce3 64 MB or equivalent DirectX9 compatible videocard 512 Megabytes of RAM 2 GB free hard drive space (additional space required for Windows swap-file and DirectX 9.0b installation) 16x CD-ROM drive Directx 9.0b Compatible Sound Card MS compatible mouse Keyboard Recommended for optimum performance: 2.0 Ghz CPU Directx 9.0b Geforce 4 128 MB (Not MX) or equivalent DirectX9 compatible videocard 512 Megabytes of RAM 2 GB free hard drive space (additional space required for Windows swap-file and DirectX 9.0b installation) 16x CD-ROM drive Directx 9.0b Compatible Sound Card MS compatible mouse Keyboard Required Operating Systems: Windows 98, Windows ME, Windows XP or Windows 2000 Not Supported: Windows 95 Directx9.0a and previous versions. Battlefield Vietnam only supports AGP cards (ie min spec: 64MB AGP 3D Video Card). We do not support integrated 64 meg 3D Video Cards ================================================================= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts