Zyber Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Efter att ha suttit i 8 timmar och spelat BF:V så kan jag konstatera att detta är det absolut härligaste vietnam spelet, om inte det bästa spelet på länge över huvudtaget... Ett givet köp på torsdag då det släpps. Super-mega-extra-W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Efter att ha suttit i 8 timmar och spelat BF:V så kan jag konstatera att detta är det absolut härligaste vietnam spelet, om inte det bästa spelet på länge över huvudtaget... Ett givet köp på torsdag då det släpps. var spelade du de nexuz ? lr hur fan dom stavar de(trött). har också haft möjlig heten och testa det men ska vänta till torsdag. Första liret då . fett kul. kan inte stå ut längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Är vietnam Standalone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Är vietnam Standalone? Jepp Redigerad 14 mars, 2004 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Har också lirat. Hittade det i busken. Men ursäkta mig, man måste ju testa före man köper, och så har jag hört att dom inte ska släppa demo. Det är riktigt bra, mycket bättre spelkänsla än i BF, men det är fortfarande för likt. Grafiken var inte jättemycket förbättrad, och det kändes mer som en mycket välgjord expansion. Om man verkligen gillar BF så tycker jag att man ska köpa det, men om man är som jag, alltså inte gillar BF så jättemycket, så tycker jag man ska testa det först och se om man gillar det. Föresten, M60'n är fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Hittade det i busken. Hittade också mitt i en buske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag tänker inte hitta mitt i en buske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Då längtar jag tills Torsdag Vad är det grymmaste med Vietnam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag tänker inte hitta mitt i en buske Inte jag heller Men jag kommer inte att köpa det då det släpps, för jag har inga pengar... dom går till Metal Gear Solid: The Twin Snakes så BF: Vietnam får vänta nån månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Vilket sammanträffande! Hittade också ett exemplar i en buske igår, kanske samma buske?? Nån har kanske dumpat ett parti osläppta spel där?? Spelet är sjukt bra men det kräver RAM som fan. Musiken är bra som fan, grafiken underbar, många fler olika klasser än i orginalet, nya fordon, kan skjuta från bilar osv. Tyvärr har mitt buskexemplar inte nån giltlig key så jag har inte kunnat köra online än men det kommer säkert bli lika populärt som orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Jag tänker inte hitta mitt i en buske wörd. fan så mycket mer känsla att hålla paketet i handen första gången innan man har spelat. Förresten är det nån som vet vad det kostar på GAME? Står inte ett piss på deras hemsida. Redigerad 15 mars, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 man ska inte testa spel sådär innan dom släppts . (jag har sökt men hittar det inte!! hjälp!! :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 wörd. fan så mycket mer känsla att hålla paketet i handen första gången innan man har spelat. Förresten är det nån som vet vad det kostar på GAME? Står inte ett piss på deras hemsida. vet inte men dom har väll typ såndär prisgaranti eller va de heter . Asså om man vet ett ställe där det e billigare så får man den billigare på game också. kolla på typ nån annan affär. men de e väll runt 470 kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 vet inte men dom har väll typ såndär prisgaranti eller va de heter . Asså om man vet ett ställe där det e billigare så får man den billigare på game också. kolla på typ nån annan affär. men de e väll runt 470 kanske. Ja inom ett visst område står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Ja inom ett visst område står det. okey. Men vetu hur dom menar inom ett vist område? Asså en butik i nära eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 okey. Men vetu hur dom menar inom ett vist område? Asså en butik i nära eller så? Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 haha okey. Men har iaf råd. har typ 450 + 50 rabat på game så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Spelet är sjukt bra men det kräver RAM som fan. Duger 512 ram (p.s Kan inget om datorer ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Duger 512 ram (p.s Kan inget om datorer ) ja det räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 man kunde gå in på en barsilanks hemsida och boka det där. Så får man det före alla andra Men asså ärligt varför släppa det först i brasilien!? Är det nån som har eller kan använda data där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts