Weener Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Det verkar jääävligt coolt Längtar som in i helvete, då jag är ett stort BF/Desert Combat fan Undra om man kommer kunna "kidnappa" fienden genom att fälla ner en kedja från helikoptern och sätta fast i en fiende tank, och flyga iväg Det lär komma en massa stunt filmer nu också, tex : En som kör en heli som har en tank fastkrokad, på tanken står det en kille och dom flyger över banan, ascoolt Sen kommer det ju finnas mobila spawn pointer, hoppas bara inte någon n00b flyger iväg med en låda och sätter den på ett dunderkorkat stället, typ i en sjö eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Undra om man kommer kunna "kidnappa" fienden genom att fälla ner en kedja från helikoptern och sätta fast i en fiende tank, och flyga iväg Nej man kan bara ta sina egna fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Nej man kan bara ta sina egna fordon. Fan trodde man kunde ta fiendes också. De hade varit fett soft o ta en fi pansar o åka ut i havet o släppa den. MEn en stunt som lär vara kool. Typ en jeep åker och hoppar så typ hovrar en heli med kedjan nere o så fastnar jeepen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Fan trodde man kunde ta fiendes också. De hade varit fett soft o ta en fi pansar o åka ut i havet o släppa den. Det skulle ändå inte gå, för dom i tanken skule börja skjuta med kanonen som ***, och enligt PC Gamers recension blir det feta rekylen för helikoptern då... (Så att den nästan blir oflygbar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Det skulle ändå inte gå, för dom i tanken skule börja skjuta med kanonen som ***, och enligt PC Gamers recension blir det feta rekylen för helikoptern då... (Så att den nästan blir oflygbar) m Ja vet men de hade vart skoj ändå. LR iaf en jeep. Skulle vara kul om man kunde lyfta upp menniskor i huvet . Mja vet har sett att de ska bli värsta rekylen. Ska testa den när det kommer med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 (redigerad) jag står inte ut,jag får ännu en gång sno pappas hagel och skjuta ner några oskyldiga i buskar för att få in Vietnamkänslan™ Redigerad 12 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Men Vespan säger ju allt!! nästan Närå men att en kör och den andre sitter bakom och pangar på fan va tufft!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Men Vespan säger ju allt!! nästan Närå men att en kör och den andre sitter bakom och pangar på fan va tufft!! m den andra sitter där bak med bazooka och gör super bosts . De kommer fan bli skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Längtar som fan tills spelet kommer men då har man ju just den ruttnaste datorn!! fattar inte att en 1,6 Ghz' are inte pallar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Längtar som fan tills spelet kommer men då har man ju just den ruttnaste datorn!! fattar inte att en 1,6 Ghz' are inte pallar.. En 1.6 ghz blir ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Men det hackar som grisen på Bf1942.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Men det hackar som grisen på Bf1942.. På singleplayer eller hur? Då är det inte så konstigt. Har du provat att dra ner procenten cpu botsen får. Och hur många har du med i spelet egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 60% bara aja det är iaf inte sköjj i Sp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 60 bara? Då änvänder du ju runt 40% av din processor att göra resten. Prova 10% och se om det går bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 OPS!! men min är typ 50% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 behöver inte bara va processorn som gör att det hackar kan va. hur mycket plats du har på hårdisken eller hur mycket minne man har. Jag har 2.4GHZ processor men det hackat ibland på Vice city prga. Minnet (256:() Så jag får stänga ner alla program utom norton anti virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Men det hackar som grisen på Bf1942.. Jag sitter på en 933mHz.. Kör 1280x1024 högst på allt.. 100% på botarna.. Laggar inte ett skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag sitter på en 933mHz.. Kör 1280x1024 högst på allt.. 100% på botarna.. Laggar inte ett skit.. Ähum... Bf1942's maxupplösning är 1280x960 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 kolla på Gameplay på TV4+ precis där visade dom om BF vietnam! Det kommer bli grymt fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Efter att ha suttit i 8 timmar och spelat BF:V så kan jag konstatera att detta är det absolut härligaste vietnam spelet, om inte det bästa spelet på länge över huvudtaget... Ett givet köp på torsdag då det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts