Gurgel Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Det finns en guide Och det heter Battlecraft, inte battle craft... alla börjar sär skriva det finaste ordet i värden f f s MEn läs guider o så. finn snågra med. Testa dig fram. till slut lär du dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Spela BFV på ett internet cafe så j*vla roligt när det funkar perfekt bra! Men det funkar F**** på min dator:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Spela BFV på ett internet cafe så j*vla roligt när det funkar perfekt bra! Men det funkar F**** på min dator:( lol? Du har alltså aldig spelat bfv när det är "Perfekt bra"? Det gör jag hela tiden, vad har du för dator? MWAHAHHAHAHHAH!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 lol? Du har alltså aldig spelat bfv när det är "Perfekt bra"? Det gör jag hela tiden, vad har du för dator? MWAHAHHAHAHHAH!!111 ehe..? Ge force FX 128mb... det är FEL på graffe kortet... men det går spela perfekt men då får jag sänka ner grafiken vad e det som e kul med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 ehe..? Ge force FX 128mb... det är FEL på graffe kortet... men det går spela perfekt men då får jag sänka ner grafiken vad e det som e kul med det? Det var ett skämt, lägg märke till att vråla "MWAHAHAHHAHA!11 " inte låter så seriöst. :/ Förresten, att utnyttja " " gör man istället för " " för att " " är mer mäktig, den har mer mäktighetspoäng än " " . " " är även lite mer pcykande, det är därför Fighter-2004, som många andra, andvände den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Om du har ett FX 5200 så suger det ENORMT mycket. Det är värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Om du har ett FX 5200 så suger det ENORMT mycket. Det är värdelöst. Det är det han har, jag har ett 4200 och det funkar finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har ett Geforce 4 Mx 440 och Bf:V funkar helt perfekt på höga inställningar för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag har ett Geforce 4 Mx 440 och Bf:V funkar helt perfekt på höga inställningar för mig.. Men då måste du ha ganska snabb processor va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Men då måste du ha ganska snabb processor va? Eller mycket RAM. BF:V kräver väldigt mycket minne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Det är det han har, jag har ett 4200 och det funkar finfint vad då? borde inte 5200 va bättre än 4200??? (:!!! (är inte bra på grafikort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 vad då? borde inte 5200 va bättre än 4200??? (:!!! (är inte bra på grafikort) nej för det är två helt olika kortserier, 4200 är ett av dem bättre Geforce 4 korten, medans 5200 är det sämsta Geforce 5 kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 nej för det är två helt olika kortserier, 4200 är ett av dem bättre Geforce 4 korten, medans 5200 är det sämsta Geforce 5 kortet men ge force 4 fanns ju före ge force 5 varför gör dom ett senare ge force kort sämre än förra? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 För att 5200 är ett budget-kort, dom suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 men ge force 4 fanns ju före ge force 5 varför gör dom ett senare ge force kort sämre än förra? För att Det sämsta Geforce 5 kortet är snabbare är det SÄMSTA geforce 4 kortet:) Ditt 5200 jämförs med geforce 4 mx 4XX. Men det roliga är att ditt kort bara är lite bättre än gf4 mx. Dock har ditt kort stöd för de senaste grafik sakerna, och de sänker din fps, vilket de inte gör med ett gf4 mx för att den inte kan visa de nya dx9 effektera. Fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 För att Det sämsta Geforce 5 kortet är snabbare är det SÄMSTA geforce 4 kortet:) Ditt 5200 jämförs med geforce 4 mx 4XX. Men det roliga är att ditt kort bara är lite bättre än gf4 mx. Dock har ditt kort stöd för de senaste grafik sakerna, och de sänker din fps, vilket de inte gör med ett gf4 mx för att den inte kan visa de nya dx9 effektera. Fattar ni? ja...måste fårga på forum innan jag köper ett grafikort nästa gång så jag inte blir lurad! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Men då måste du ha ganska snabb processor va? nja Amd Duron 1600 ( 1600Mhz ) fast den skulle tydligen prestera 2,2 Ghz enligt snubben på affären men jag tror att han snackar gojja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 nja Amd Duron 1600 ( 1600Mhz ) fast den skulle tydligen prestera 2,2 Ghz enligt snubben på affären men jag tror att han snackar gojja.. Men det duger ju iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 nja Amd Duron 1600 ( 1600Mhz ) fast den skulle tydligen prestera 2,2 Ghz enligt snubben på affären men jag tror att han snackar gojja.. Han menar nog jämfört med en intelprolle. Fast 2,2 tror jag inte riktigt, mer 1,9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 mjo han sa nog det för att han ville att jag skulle köpa den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts