Jump to content

Battlefield Vietnam

Add3
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 581
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

lol?

Du har alltså aldig spelat bfv när det är "Perfekt bra"?

Det gör jag hela tiden, vad har du för dator? -_-

MWAHAHHAHAHHAH!!111 ^_^

ehe..? :P Ge force FX 128mb... det är FEL på graffe kortet... men det går spela perfekt men då får jag sänka ner grafiken :lol: vad e det som e kul med det? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ehe..? :lol: Ge force FX 128mb... det är FEL på graffe kortet... men det går spela perfekt men då får jag sänka ner grafiken -_- vad e det som e kul med det? :lol:

Det var ett skämt, lägg märke till att vråla "MWAHAHAHHAHA!11 :P " inte låter så seriöst. :/

Förresten, att utnyttja " -_- " gör man istället för " ^_^ " för att " :D " är mer mäktig, den har mer mäktighetspoäng än " :P " . " -_- " är även lite mer pcykande, det är därför Fighter-2004, som många andra, andvände den.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men ge force 4 fanns ju före ge force 5 varför gör dom ett senare ge force kort sämre än förra? ;)

För att Det sämsta Geforce 5 kortet är snabbare är det SÄMSTA geforce 4 kortet:) Ditt 5200 jämförs med geforce 4 mx 4XX. Men det roliga är att ditt kort bara är lite bättre än gf4 mx. Dock har ditt kort stöd för de senaste grafik sakerna, och de sänker din fps, vilket de inte gör med ett gf4 mx för att den inte kan visa de nya dx9 effektera. Fattar ni? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att Det sämsta Geforce 5 kortet är snabbare är det SÄMSTA geforce 4 kortet:) Ditt 5200 jämförs med geforce 4 mx 4XX. Men det roliga är att ditt kort bara är lite bättre än gf4 mx. Dock har ditt kort stöd för de senaste grafik sakerna, och de sänker din fps, vilket de inte gör med ett gf4 mx för att den inte kan visa de nya dx9 effektera. Fattar ni? -_-

ja...måste fårga på forum innan jag köper ett grafikort nästa gång så jag inte blir lurad! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor