Mark Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Jag har nyss sett färdigt "We were soldiers" och då fick jag ett pissryck av att spela BFV. Detta underbara spel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 haha, ja vet hur de kanns, vi kollar pa samma film i history i skolan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 undrade bara hur man kan få sin egen bana att funka i singleplayer. vet nån? så att den supportar botar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 undrade bara hur man kan få sin egen bana att funka i singleplayer. vet nån? så att den supportar botar Ja du måste fixa bot stöd för banan. Du kan ladda hem det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Ja du måste fixa bot stöd för banan. Du kan ladda hem det här tack så jätte mycket. äntligen kan jag få äga lite botar på min förmån bana självklart till förmån för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Patch 1.02 släppt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (:!!!:)finns det något pogram där man kan prata med mic på BF:V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (:!!!:)finns det något pogram där man kan prata med mic på BF:V ventrilo eller teamspeak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 När denna topic ändå är uppe så tänkte jag fråga en grej. När man säger olika kommandon genom att trycka på F tangenterna. Men ti.ex på F1 så finns det två kommandon men jag kan bara säga det första, hur säger man det andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hur fungerar spaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) När denna topic ändå är uppe så tänkte jag fråga en grej. När man säger olika kommandon genom att trycka på F tangenterna. Men ti.ex på F1 så finns det två kommandon men jag kan bara säga det första, hur säger man det andra? trycker på f1 2 gångre snabbt asså. MEn de går att fixa satt det blir gamla vanliga bf komando saken i options. typ expand comands eller nått. @ epix : du hittar ett "hål" trycker på ta upp kit "g" o sen har du hålet o sen springer du iväg o tar spaden och trycker på vänster musknapp o sen börjar han gräva Redigerad 20 juni, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Hehe du thittar ejj "hål" trycker på ta upp kit "g" o MVG i svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 blir inte de stället man har grävt en bas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Hehe du thittar ejj "hål" trycker på ta upp kit "g" o MVG i svenska Omen ja skrev snabbt skulle spela de ska stå étt tror ja. Fighter jo de blir det så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Fattar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Fattar fortfarande inte. Hitta hmm det ser ut som en brunn eller något, sen står du på den och trycker på G. Sen springer du och sätter ut den på något ställe, när du ska sätta ut den väljer du spaden som vapen och trycker på skjut kanppen så sätter du ut skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 så man gräver altså inte med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 så man gräver altså inte med den? Nepp, det finns inga gångar man kan gräva som man trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 jo faktist så gräver man. Man gräver jui ner ett hål :/ JAg och en kompis har gjort en rätt kul aim map Kan laddas ner här. Det finns sniper och assult och en tank bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 jo faktist så gräver man. Man gräver jui ner ett hål :/ JAg och en kompis har gjort en rätt kul aim map Kan laddas ner här. Det finns sniper och assult och en tank bana Det finns inga jävla gångar man kan gå i iaf..:/ :/ :/ Du får zipa kartan btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts