Panimala Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Andra värskriget är ju mycket mer spännande än vietnam-konflikten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (redigerad) Andra värskriget är ju mycket mer spännande än vietnam-konflikten nja, det håller jag inte med om jag gillar vietnam konflikten mer än andra men BF 1942 är nästan roligare EDIT: MIN 655 POST!!! Redigerad 1 maj, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 nja, det håller jag inte med om jag gillar vietnam konflikten mer än andra men BF 1942 är nästan roligare EDIT: MIN 655 POST!!! skit snack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jag har spelet snart. Nån som vill spela mot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 jag efter maten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Nu då? Kontakta mig på MSN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Nu då? Kontakta mig på MSN! Jag hade dig på msn förut men råkade byta till en annan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) jag håller på med en mod till min clan . här är logon: EDIT: för er som inte vet så är mitt nickname i clanen Phasio Redigerad 8 maj, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Snorgröna Pansarvagnanr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Någon som vet vad felet kan vara att jag inte kan instalera om bfv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Hur ska vi kunna veta det? Berätta mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Det kan ju vara allt från att skivan har pajjat till att din dator inte pallar.. Kommer det nått varnings medelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag o gurgel ska göra en modd... men vi behöver en som kan scripta, nån som kan? pm mig...! (msn: xpisc@hotmail.com, mail: alex@xpisc.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Hur ska vi kunna veta det? Berätta mer De blev fixat nu. så ni vet. tog bort lite saker i regedit o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) själv har man fixat texture delen och scripting delen. bara banorna kvar EDIT: jag har dessutom fixat så M60 är ett assault vapen, så man måste välja det precis som M16. då får man bara ha den och kikare och pistol. istället för M60 på rocket gubbarna har man en M16 Förresten, xPisc, vad för scripting behöver ni help med? Redigerad 8 maj, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 själv har man fixat texture delen och scripting delen. bara banorna kvar EDIT: jag har dessutom fixat så M60 är ett assault vapen, så man måste välja det precis som M16. då får man bara ha den och kikare och pistol. istället för M60 på rocket gubbarna har man en M16 Förresten, xPisc, vad för scripting behöver ni help med? Vi vet inte rikigt. Asså vi har inte börjat på modden än men vi har tänkt lite så. O de lär kanske behövas scripning så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 jag håller på med en mod till min clan . här är logon: EDIT: för er som inte vet så är mitt nickname i clanen Phasio Vad heter klanen du spelar i? Jag ska nog också lära mig modellera, koda, osv snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Guardian, som gurgel sa så vet vi inte riktigt... Men kan du scripta mods? Isof kanske du kan va me i vårt "dev_team" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Nån som vet hur man deletar objekt när man gör en bana? Arbetar för fullt med Charlies Jungle (Min BFV bana). Just nu håller jag på att måla ytan och det dära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Nån som vet hur man deletar objekt när man gör en bana? Arbetar för fullt med Charlies Jungle (Min BFV bana). Just nu håller jag på att måla ytan och det dära! drycker på del . men först måste du låsa upp objektet först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts