xPisc Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 @ luger (Min kisse) : "matrix effekten", sen när började man skjuta laser i matrix...?Ser mer ut som Star Wars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) lite modifikation va de kanske men dom fick fly undan...! dom fick ju slänga sina helikoptrar överbord för att soldaterna skulle få plats för typ alla kom på en gång, dom sista dagarna... guardian.. de e skillnad på 'dra sig undan' och 'fly för att rädda sina liv'... eller? Redigerad 17 april, 2004 av PsychoSweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 lite modifikation va de kanske men dom fick fly undan...! dom fick ju slänga sina helikoptrar överbord för att soldaterna skulle få plats för typ alla kom på en gång, dom sista dagarna... guardian.. de e skillnad på 'dra sig undan' och 'fly för att rädda sina liv'... eller? aaaah, jag vet inte jag det splar väl roll i viket samman hang PS. vilken diskussion det vart om vietnam kriget. är inte detta en spel topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 är inte detta en spel topic? jo men jag tycker man kan disskutera den här också för det första så tillhör det vietnam och det andra är annars blir det bara massa onödiga topicar som får typ 10inlägg och dör sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 lite modifikation va de kanske men dom fick fly undan...! dom fick ju slänga sina helikoptrar överbord för att soldaterna skulle få plats för typ alla kom på en gång, dom sista dagarna... guardian.. de e skillnad på 'dra sig undan' och 'fly för att rädda sina liv'... eller? Sista dagarna innan fredsavtalet, Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) mmmm. men de blev väl inte förens efter dom drog? eller flydde för att använda mitt eget ord Redigerad 18 april, 2004 av PsychoSweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 nae, exakt Tror dom förhandlade medans det var krig, sen skrev dom under medans dom flydde... Dom hade ju ingen chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Har inte orkat läsa igenom allt men jag lider av en bugg. Föremål som skyltar etc befinner sig av någon anledning 20 meter upp i luften och husen är osynliga. Är jag normal, snälla hjälp mig. Anonym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Hej Anonym, Du är helt normal! Så du behöver nog inte gå till datanisse och skämmas, och inte heller till dina föräldrar. Jag har tre förslag på hur du ska lösa ditt problem: 1. Du spelar mer och väntar tills det går över. 2. Kollar dina inställningar, pröva att sänka "grafikensnivå" alltså göra kvalitén sämre. 3. Installera om Battlefield Vietnam... Hoppas du inte oroar dig lika mycket längre. // Alexander Collin, Fråga&Svar ansvarig på DPO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 nae, exakt Tror dom förhandlade medans det var krig, sen skrev dom under medans dom flydde... Dom hade ju ingen chans De gav sig ju inte av för att de "inte hade någon chans" utan för att det blev protester i USA efter att videoklipp hade visats på TV och rapportrar hade berättat hur hemskt det var där, t.o.m presidenten reagerade på det. Sen var det ju tryck från flera andra länder på USA att dra undan sina trupper och lämna Vietnam. Amerikanska trupper vann nästan varje strid men lyckades ändå inte vinna något på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) nä. för att dom inte kunde/kan hantera gerilla krig. visst, ska väl inte klandra dom för det. tror inte de e så lätt... men dom hade inget där o göra överhuvudtaget. dom åkte ju dit för dom trodde de skulle bli lätt. för att vis kommunisterna hur duktiga dom va. de gick ju bra i början, men sen börja ju sovjet o kina pumpa in vapen till nordvietnam... sen gick de sämre o sämre för USA så duktiga va USA mitt 'nä' gällde inte de du (GTA3 freak) skrev om protesterna... de stämmer ju riktigt bra Redigerad 18 april, 2004 av PsychoSweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Finns det ingen film som handlar om Vietnam kriget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 We Were Soldiers, se den så får man utmärkt vietnam känsla =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 jo, de finns en hel del vietnam filmer. som e gjorda av amerikanare.... (va jag vet i alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 jo, de finns en hel del vietnam filmer. som e gjorda av amerikanare.... (va jag vet i alla fall) hehe gjorda av amerikanare då vet man vem som vinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 precis min poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 @ luger (Min kisse) : "matrix effekten", sen när började man skjuta laser i matrix...?Ser mer ut som Star Wars... Du är ju så jävla dum! jag fryste bilden exakt när en jävel skjöt, då stannade skotttet i luften, fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 (redigerad) måste vara svårt .jag har fångat ett helikoptermissil skjuts. sammtidigt med en napalm bomb expoderar (på samma bild) klara av de om ni kan BEVIS : NAPALM Redigerad 19 april, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Napalm är det väl knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 måste vara svårt .jag har fångat ett helikoptermissil skjuts. sammtidigt med en napalm bomb expoderar (på samma bild) klara av de om ni kan Rätt snyggt Men jag har faktiskt jävligt många bilder, både roliga(min specialitet) och coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts