Jump to content

Battlefield Vietnam

Add3
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 581
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

skottet, jag har fryst bilden EXAKT när en kille skjöt, så att det blir som en matrix-effekt.. :rolleyes:

aha. De såg mer ut som en orange lång sak på marken. Som du hade fixat dit med ps typ.

FAst de ser ut som en orange sak som ligger på marken. int ett jävla skott.

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu håller jag på med min första bana till BFV :P . Den heter Charlies Jungle. Jag kom på en liten story till den: Amerikanska trupper har tagit ett Vietcong bas i höglandet. De flesta av VC soldaterna lyckades dock fly till ett träsk, där dom har upprättat en tillfällig bas och rustar upp för att ta tillbaks sin bas. Amerikanarna känner tyvär till deras plan, och skickar special- styrkor för att för att fånga dom innan dom går till motattack. Banan kommer utspela sig i ett träsk med mycket vatten och djungel, så det blir inga fordon.

Vad tycks? ^_^

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu håller jag på med min första bana till BFV B) . Den heter Charlies Jungle. Jag kom på en liten story till den: Amerikanska trupper har tagit ett Vietcong bas i höglandet. De flesta av VC soldaterna lyckades dock fly till ett träsk, där dom har upprättat en tillfällig bas och rustar upp för att ta tillbaks sin bas. Amerikanarna känner tyvär till deras plan, och skickar special- styrkor för att för att fånga dom innan dom går till motattack. Banan kommer utspela sig i ett träsk med mycket vatten och djungel, så det blir inga fordon.

Vad tycks? :rolleyes:

blir säkert kul, men det skulle kanske sitta fint med 2 stycken transporthellisar? ^_^

grymmt annars! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ huey attack favvo fordonet

En bana utan fordon? kommer nog bli bra bana men jag älskar att köra fordon så jag kommer nog inte spela den så mycket då :wub: lägg ut några amfibie pansarvagnar :D då kommer den bli rolig

"keep it up soldier" (från radio tornet i BF Vietnam)

LITE FAKTA OM VIETNAM KRIGET:

kan bara inte låta bli att tala om: viet cong är igentligen en befrielse grupp nord vietnam startade för att rädda vietnam från fransmännen men när dom drog så började ju usa gaya sig där så då började dom befria sig mot usa. och vietcong heter igentligen viet sinh :D . lite till: visste ni att USA släppte nåt jävla gift över vietnams jungler för att inte soldater skulle kunna gömma sig där, men det fanns ju byar i junglerna där och dom fick skiten över sig och för dem gick det som det gick :'( . Och USA skjöt civila människor på gatorna, men det fanns TV team med trupperna vart dom än gick och filmade allt och amerikanska folket fick damp på Nixton så han drog tillbaka många trupper från vietnam. och ryssland sålde MiGarna till ett billigt pris till vietnam för dom ville se hur deras nyaste jagare klarade det mot det USA skickade. Och att dom flesta amerikanerna slängde sina M16 för övertagna AK47:or :rolleyes: . Och att pansarvagnen "patton" hade lätt pansar på sig för att kunna lyftas av större frakt helikoptrar men det gorde också så att den for bakåt när den skjöt och det var lätt att skjuta genom pansaren på den(tror det står nåt om det i texterna när den laddar en bana). USA förlorade inte kriget om man ser på förlusterna, det blev oavgjort, USA stack från Vietnam för dom inte hade nåt mer att hämta därifrån. Dom kunde inte vinna nån terräng.

Vietnam kriget hade sin början redan i slutet av 1800-talet. då var vietnam en fransk koloni men i andra världs kriget så tog japan över Vietnam och frankrike ville inte ta bort sina trupper därifrån, så det blev gnäll från japans sida och lite skott från bådas sidor men frankrike drog sig ut ur kriget för vietnam började bråka med dem också. Syd och nprd vietnam började bråka om ekonomin och USA kom och skulle hjälpa syd men teoretiskt sett loosade USA och syd. skulle

kunna fortsätta länge till men ingen orkar väl läsa mer B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"USA stack från Vietnam för dom inte hade nåt mer att hämta därifrån"

ehhh.... de blev utslängda därifrån. fick ju för f*n kasta sig i havet o simma ut till båtarna så dom skulle klara sig.... typ de enda dom hade kvar när dom drog va ju deras ambassad... och nord vietnams arme o viet sinh (cong?) stog utanför o skjöt in...

slutsatsen e den här: USA klarar inte av sån sorts krig som viet sinh (cong?) hade. de gör dom f*ntamig fortfarande inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ehhh.... de blev utslängda därifrån. fick ju för f*n kasta sig i havet o simma ut till båtarna så dom skulle klara sig.... typ de enda dom hade kvar när dom drog va ju deras ambassad... och nord vietnams arme o viet sinh (cong?) stog utanför o skjöt in...

slutsatsen e den här: USA klarar inte av sån sorts krig som viet sinh (cong?) hade. de gör dom f*ntamig fortfarande inte!

ja då stack dom ju :rolleyes:B)

EDIT: dom hade fortfarande inget att hämta därifrån

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så var det ju iofs inte. :rolleyes:

USA skrev till slut på ett fredsavtal och drog undan sina trupper från vietnam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor