The Dude Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 hehe min hemsida med gurgel www.bfvmaps.tk den är inte så bra än . För att dom flesta banorna är rätt Noobiga . men ajg kommer ut med en jungel bana om en tid. Ni behöver mer proffisionella banbyggare, typ Byggare Bob. Men finns det inga officiella banor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Ni behöver mer proffisionella banbyggare, typ Byggare Bob. Men finns det inga officiella banor? inte vad jag har hittat. Jag håller på med en jungel bana men jag kan inte testa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 inte vad jag har hittat. Jag håller på med en jungel bana men jag kan inte testa den! Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Varför inte? vet ej! antagligen nån stor bugg som gör de.. När de laddar banan så stängs de bara ner men det funkar bra med andra banorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Ni behöver mer proffisionella banbyggare, typ Byggare Bob. Men finns det inga officiella banor? vet ej hur Fighter banor e men tkr min e hyfsad (the jugnle) tror den skulle vara rikigt kul faktisst o köra lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Är det bara jag som är kass på att bygga banor? jag fattar inte ett skit när man bara ser massa rutor och sen vette fan vad man ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 yess... äntligen ute ur busken med spelet.. men men.. får inte installera några spel på denna datorn.. :'( får vänta till jag får tillbaka min. varit inne på reperation i 4 och en halv vecka och han som lagar den svarar inte i telefon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Är det bara jag som är kass på att bygga banor? jag fattar inte ett skit när man bara ser massa rutor och sen vette fan vad man ska göra.. jag är bra . men det var inte det du ville veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 jag är bra . men det var inte det du ville veta. måste man installera spelet för att göra banor? eller går de utan spelet? vill testa.... men jag får inte installera spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 vet ej hur Fighter banor e men tkr min e hyfsad (the jugnle) tror den skulle vara rikigt kul faktisst o köra lan mian första banor e kassa men dom kommer bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 yess... äntligen ute ur busken med spelet.. men men.. får inte installera några spel på denna datorn.. :'( får vänta till jag får tillbaka min. varit inne på reperation i 4 och en halv vecka och han som lagar den svarar inte i telefon.. Han kanske har tagit den själv? så gjorde dom när dom skuller reparera mitt Playstation då snodde dom det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Han kanske har tagit den själv? så gjorde dom när dom skuller reparera mitt Playstation då snodde dom det Polisanmälde du dom, eller vad gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Polisanmälde du dom, eller vad gjorde du? Jag polisanmälde dom men dom värkade inte bry sig Köpte ett nytt ps då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 vet ej! antagligen nån stor bugg som gör de.. När de laddar banan så stängs de bara ner men det funkar bra med andra banorna... Tar du test i battlecraft eller? Va en som hade samma problem i så fall. Han lade in banan i spelet precis som en vanlig bana och då funkade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 (har bara orkat läsa denna sida) Någon som har en screenis från spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Tar du test i battlecraft eller? Va en som hade samma problem i så fall. Han lade in banan i spelet precis som en vanlig bana och då funkade den. vad menar du? dom lägger sig ju där alla andra banor lägger sig så ?? @ barracuda www.bfvfiles.com finns lite bilder http://www.eagames.com/official/battlefiel...nam/us/home.jsp BFv sidan. Sök likte på goog så hittar du nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Han kanske har tagit den själv? så gjorde dom när dom skuller reparera mitt Playstation då snodde dom det humm.. hoppas inte de.. men kan nån svara på min fråga? kan man göra banor utan att behöva installera spelet? är de bara att tanka ban-editorn och börja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 humm.. hoppas inte de.. men kan nån svara på min fråga? kan man göra banor utan att behöva installera spelet? är de bara att tanka ban-editorn och börja? tror ej de går med bcv faktist. Du måste ha alla objekt m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 tror ej de går med bcv faktist. Du måste ha alla objekt m.m ok.. får väll försöka skaffa hem min dator då.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 vad menar du? dom lägger sig ju där alla andra banor lägger sig så ?? @ barracuda www.bfvfiles.com finns lite bilder http://www.eagames.com/official/battlefiel...nam/us/home.jsp BFv sidan. Sök likte på goog så hittar du nog. Inte om man trycker på test tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts