Add3 Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Vet att Jacker gjorde en Bf tråd men denna tycker jag borde få bli Själva Battlefield Vietnam topicen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Vet att Jacker gjorde en Bf tråd men denna tycker jag borde få bli Själva Battlefield Vietnam topicen!! Håller med dig! Vietnam är inte expansionpack utan ett helt nytt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 ja det är det ju men... inte för att vara elak men den andra tråden heter faktiskt bara Battlefield och inte Battlefield 1942 alltså, skulle man ju kunna prata om vietnam lika gärna där som här eller? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 nepp det känns bäst med ny tråd. 27sidor. Och det är ocksä bäst om alla pratar om en grej i ett rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jo man vill kunna fokusera sig på ett spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 tja alla bf fan jag undar har det släppts något demo på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 tja alla bf fan jag undar har det släppts något demo på internet Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 HMMMM... På första sidan skrev jag väl att det gällde även BF:V! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) Läste nyss att Vietnameserna kan gräva tunnlar under banan. *Edit* Nä man kunde bara göra spawns som går upp från tunnlar till marken. Redigerad 11 mars, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) HMMMM... På första sidan skrev jag väl att det gällde även BF:V! Men jobbigt när alla snackar om alla Bf man blir helt Freak: vadå för tunnlar? Redigerad 11 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Men jobbigt när alla snackar om alla Bf man blir helt Freak: vadå för tunnlar? har också läst de. Tror på planetbf eller nått. MEn typ nån class kan typ sätta ut spawn eller nått ja vet ej. Lr så kunde man typ tex trycka på e o sen gå till annan possition o gå upp där. Nått av dom typ eller båta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Ja det går tunnlar under banan och så kunde man gräva gångar upp från dom gångarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Mn kan inte gräva tunnlar,men man kan gräva små spawnpoints 1 veckjävel kvar,men har dock gitarr när spelet kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Mn kan inte gräva tunnlar,men man kan gräva små spawnpoints Jo vi kom fram till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Men jobbigt när alla snackar om alla Bf man blir helt Freak: vadå för tunnlar? Om det är jobbigt att alla snackar om BF, varför startar du då en BF tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Om det är jobbigt att alla snackar om BF, varför startar du då en BF tråd! han menade om alla pratar vanliga bf när man pratar bfv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 jag checkade både Bf:Vietnamn och hl 2 båda OK på allt !!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Längtar verkligen efter BF:V, hoppas dom iallafall gjort lite bättre singelplayerdel än i BF, för då var den helt usel, jag vet, BF är inget SP-spel men dom borde iallafall gjort lite uppdrag! Iallafall, i PCGamer fick BF: V 90% om ni inte visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Längtar verkligen efter BF:V, hoppas dom iallafall gjort lite bättre singelplayerdel än i BF, för då var den helt usel, jag vet, BF är inget SP-spel men dom borde iallafall gjort lite uppdrag! Iallafall, i PCGamer fick BF: V 90% om ni inte visste Det kommer inga uppdrag utan kommer vara likadant. AI:n är dock förbättrad, de lyder kommandon och så nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 m de lyder typ på dessa. http://www.planetbattlefield.com/bfv/game/intel/singlevoice.jpg O dessa finns i mp http://www.planetbattlefield.com/bfv/game/intel/onlinevoice.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts