Ceone Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 japp .tk adress helt gratis fast du måste ha en egen FTP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 nu har jag registrerat min clan sida. www.w-vv.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 www.blogga.nu gratis .nu adress i 3månader, du behöver inte betala nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 är snart klar med min nya bana är det nån som vet hur man gör så att man får riktig karta när man spelar? och det finns andra vapen.. jag skulle vela ha m16 till min bana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Tools - generate in game map sså ere klart. O göra andra vapen får du nog ändra team. de görs på TEAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 det funkar inte med radarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Hur gör man gräs och träd utom att klicka så att man måste dra träd för träd utan så man kan dra flera på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Hur gör man gräs och träd utom att klicka så att man måste dra träd för träd utan så man kan dra flera på en gång? det går inte tror jag inte vad jag har kommit på. jag vet det är jobbigt o dra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 det går inte tror jag inte vad jag har kommit på. jag vet det är jobbigt o dra men när jag editerar en annan level så syns inte vissa träd. bara några och sen när jag spelar så kommer dom fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Man använder growth-mapper såklart! Läs en tutorial om ni inte fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 När jag sätter ut mina hus ... och sen när jag testar banana så kan jag gå igenom husen varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Nån som vet en bra sida för bra BFV banor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 hehe min hemsida med gurgel www.bfvmaps.tk den är inte så bra än . För att dom flesta banorna är rätt Noobiga . men ajg kommer ut med en jungel bana om en tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Har problem! Det håller på och hackar konstigt ibladn musen e trögg och hal! Jag har ändrat på sce´tasiven men det är inte det. Min data : Windows XP Amd Athlon 2400+ Ge force FX 128mb 5200 20GB hårdisk 784DDR Minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Min data är [inster signature here]. Närå, men ad-aware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 har gort en egen bana war-valley. jag och mina kompisar tycker den är bra kan nån ladda upp den till mig? kan inte på nån uploader jag försökt med (pixas och gtasajten)? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Min kompis som spelar CS, och är helt kåt på det, har min Battlefieldskiva, så jag kan inte spela, men nu har jag tagit hans CS:CZ-skiva, undrar om man överlerver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Min kompis som spelar CS, och är helt kåt på det, har min Battlefieldskiva, så jag kan inte spela, men nu har jag tagit hans CS:CZ-skiva, undrar om man överlerver lol, du får inte göra sådana hemska experiment mot cs-nördar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Någon måste göra det... nästa gång jag är hos han ska jag ta den andra skivan också, så att han inte kan SPELA! MOHAHAHA, för just nu har han ju cd2 i skivfacket, då vet ahan att hans gullegullegullegulleskiva är borta... hmm.. 2 + 0,012097405411982188831088731763462 / 15 = 8,0649369413214592207258211753333e-4.. hmm... det resulterar i 70% changs att han ber mig få tillbaka den... bra resultat iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Ni fattar inte va djag hittade i en taggbuske! ett stycke BF:V! jag har nu fått tag i förpackningen med jag måste ta mig försiktigt ut ur busken så att jag inte förstör den.. går segt.. har jag tur så är jag ute ur busken om 50 timmar...!!! om ni undrar så skriver jag på en bärbar som jag tog me mig in i busken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts