Zyber Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Om det kommer ett till bf (vilket jag är rätt säker på att det gör), så tror jag att det kommer handla om typ Första Värdskriget eller något sånt... Absolut inte om irak iaf, det "vågar" dom inte göra än... Men om ca 25 år kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 (redigerad) jag tycker forsättning på andra världskriget fast med 1939 - 1941 som pear harbror! Redigerad 3 april, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 jag tycker forsättning på andra världskriget fast med 1939 - 1941 som pear harbror! va? battlefield 1942 är hela andra världskriget Eller hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 A ja tror ja släpper min bana nu. Efter som den kraschade igår och alla spawns m.m försvann så har jag nu gjort om den idag men typ 2 kraschar idag med men nu orkar jag inte jobba med den. men asså allt försvann ej men lite. Så har gjort om den o lite sånt . Fast de gick ej o ladda upp rfa eller zip . Zip gick fäll förr eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 va? battlefield 1942 är hela andra världskriget Eller hur menar du? battlefield är inte hela andravärlds kriget... det är bara från 1942 - 1945 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Skulle vara kul, men finns ju inte så många vapen, eller inte bilar överhuvud taget.... Men att vara med í någons kungs arme skulle vara kul då borde man kunna flyga ballong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 (redigerad) finns det ingen mod så man kan flyga längre utanför gränserna på banorna?? Redigerad 3 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 finns det ingen mod så man kan flyga längre utanför gränserna på banorna?? om du spelar på free look nån gång så kan du gå utan för gränserna och det blir precis som på CS när man gör det Här är början på min bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 hur gör man vatten? alltså sånt vatten man kan simma i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) hur gör man vatten? alltså sånt vatten man kan simma i? Man "sänker marken". edit: jag hann före Redigerad 4 april, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 hur gör man vatten? alltså sånt vatten man kan simma i? Qué? Vattnet finns alltid där, höj och sänk det med Page Up och Page Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Går de göra annat vatten som man inte kan simma i`? Du zyber vet du var man ändrar skyboxen? asså göra egen? typ va man ska göra? En bild o sen what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Går de göra annat vatten som man inte kan simma i`? Du zyber vet du var man ändrar skyboxen? asså göra egen? typ va man ska göra? En bild o sen what? Nej, det går inte att göra vatten man inte kan simma i, men om det vattnet är väldigt grunt så går man i det men vapnet framme. Man kan inte skapa nya skybox:ar, om man inte skapar en mod dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 på min bild jag la upp är det vatten på och går att simma i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) Nej, det går inte att göra vatten man inte kan simma i, men om det vattnet är väldigt grunt så går man i det men vapnet framme. Man kan inte skapa nya skybox:ar, om man inte skapar en mod dvs. aha fuck men får väll använda gamla skyboxen. MEn de blir lite konstigt på mörk bana. Men skymningsdal som katana gör (tror ja) ere ju ny skybox ? De e ju till silent herose. Aja kommer snart med min nya bana tror jag. Ren jungle. Kan ladda upp ett screen som är morgon typ. Lägg märke till Flaggan i busken och broarna som går till trädet Redigerad 4 april, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 aha fuck men får väll använda gamla skyboxen. MEn de blir lite konstigt på mörk bana. Men skymningsdal som katana gör (tror ja) ere ju ny skybox ? De e ju till silent herose. Aja kommer snart med min nya bana tror jag. Ren jungle. Kan ladda upp ett screen som är morgon typ. Lägg märke till Flaggan i busken och broarna som går till trädet Riktigt vackert! Skulle det inte sitta fint med kanske några helikopter-spawns i träden? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Riktigt vackert! Skulle det inte sitta fint med kanske några helikopter-spawns i träden? ^^ va?? helisar i träden? de ska ändast vara infateleri. Helisarna lär vara överlägsna då eller sugiga. Jag vet ej. Men bana e inte så stor så de e ingen ideé för helisar . Fat de ligger 3 helis vrak där US börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 jag e snart klar med mina bana som heter "The city of NVA" jag kallar det NVA staden och NVA har bara den staden kvar och USA anfaller staden men staden har starkt försvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 ska bara säga att ja fixa upp en liten sida snabbt hehe. Bara tog lite gammalt skit o fixade. BFV maps Där kan ni ladda Min nya bana!!! Säg vad ni tycker om den tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 För det förstfår du fixa en LIITE bättre mirror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts