Gurgel Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Vill också lära mig göra en bana! Kan inte nån göra en guide? De e faktist inte så svårt. Det är bara klicka sig fram lite. gjorde de ibörjan o nu fattar ja allt nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Kan någon säga alla vapen som finns om dom orkar, tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Kan någon säga alla vapen som finns om dom orkar, tack? HERE you go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 HERE you go Härliga vapen! Tack Luger, eller Panimala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Härliga vapen! Tack Luger, eller Panimala? Panimala , ska ändra mitt namn.(hur man nu gör det...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Panimala , ska ändra mitt namn.(hur man nu gör det...) Du PM:ar Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 jag vet inte hur man sätter ut grejer kan inte nån hjälpa mig?? så här långt är jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 (redigerad) yeaahi ha!!! kom precis på hur man gör!!! är det nån som vet hur man gör så att banan funkar?? Har kommit så här långt! Redigerad 2 april, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Har lyckats lösa de mesta nu men är det nån som vet hur man ändrar himlen? jag tycker den ser så dyster och tråkig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 när jag sätter ut fordon finns dom inte men gräver jag i marken så blir det hål. samma med byggnader dom finns men inte fordonen. hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 (redigerad) du får ändra lite jag e också förvånad ... om grejerna inte kommer då tillhör dom USA specal force du får ändra de till nåt annat.. Är klar med en bana fast USA har inga fordon hehe... fast NVA har jätte många The_city.rfa Redigerad 2 april, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 bjuder på några ingame bilder av min "fun" bana. Den e snart klar ska bara fixa lite buggar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Gurgel den ser grymt ut jag kommer med bild på moin nya som kommer bli skit grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 ASNICE Gurgel! Den får vi köra i klanen! Fan vad coollt, att den är så tätbeväxd också!, skitsnyggt!½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 ASNICE Gurgel! Den får vi köra i klanen! Fan vad coollt, att den är så tätbeväxd också!, skitsnyggt!½ fast de där va typ bara på ett ställe för de e typ nått cp. Om man kollar långt bort eller några meter så ere bara plan mark om man komemr närmare så blire växter typ. O nyss chrasha det så jag håller på o göra om lite de som försvann. Iochmed chrasen försvann flaggorna m.m så de blir väll lite mer. Men ska försöka hinna klart inann jag ska till spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 jag e snart klar med min bana som e mer seriös jag har bara problem med spawn pointsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Här e den! FIkc inte rätt med baserna men de går o spela ändå! Segevang.rfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 tror ni att det kommer ut ett till battlefield? typ battlefield: irak? eller battlefield: 1700? som man får vara med i krigen på 1700-talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 battlefield: 1700? Skulle vara kul, men finns ju inte så många vapen, eller inte bilar överhuvud taget.... Men att vara med í någons kungs arme skulle vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts