Gurgel Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 bravo har nog aldrig haft så mycket på BF vietnam me nmitt rekord på bf1942 är 275kills Med bottar?? Mitt vete fan. Men hade iaf typ 30 4 eller nått förut på bfv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 bravo har nog aldrig haft så mycket på BF vietnam me nmitt rekord på bf1942 är 275kills LOL!! Det är ju hur lätt som helst, det är bara att spela ett spel med några botar med 1000000000 minuters tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 det var på 30min med bottar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 det var på 30min med bottar Men man ska ju ha bildbevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 det var på 30min med bottar men med bottar e de inte så svårt men. Man ska köra internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Men man ska ju ha bildbevis jag hade bevis innan men så formaterade vi om datan och de försvann:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Bottarna är typ kass men ibland omöjliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 m men de som e jobbigt med bottar e de att man kan inte gömma sig. Men jag brukar bara spela me bottar ibland om ja typ ska tesat något eller nått. Men nu till min lilla roliga bana. 3 screens kommer här : HÄR... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Snyyyggt!! hur lyckas du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Min bana, Nha Trang, är snart klar.... Kommer lägga upp den på internet sen. Bilder på banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Men du Zyber kan inte du göra en liten Guide på hur man gör en bana?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Men du Zyber kan inte du göra en liten Guide på hur man gör en bana?? va ere du behöver hjälp med då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Heheh! jo jag vet inte hur man sätter ut grejer jag får inte till ett skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 finns det ingen guide på svenska hur man gör banor till bf vietnam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Zyber vet du varför min bana blir såhär när jag spelar? Asså du ser långt bort så syns ej växterna o sånt. O tycker att BFv banor inte har samma ground. typ skönare ground eller nått hur man ska säga. Vetu hur man kan fixa? Och du ser ungefär där jag står ska det vara typ sand väg men det är de ej. din bana såg rätt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Ska köpa Battlefield: Vietnam när min nya dator kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 ^^^älska helisarna, Zyber o guggan fattar bra... Banooor me massa av heliisar ^^... Kanske också ska göra nån bana... har kollat lite o de e inte särskilt svårt... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Vill också lära mig göra en bana! Kan inte nån göra en guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 när jag gör en ny bana blir vattnet fult. det kommer mörk båa pixlar över hela vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Zyber vet du varför min bana blir såhär när jag spelar? Asså du ser långt bort så syns ej växterna o sånt. O tycker att BFv banor inte har samma ground. typ skönare ground eller nått hur man ska säga. Vetu hur man kan fixa? Och du ser ungefär där jag står ska det vara typ sand väg men det är de ej. din bana såg rätt bra ut. Då jag gorde banor till BF skulle man typ rebuild taxutres eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts