Jump to content

Battlefield Vietnam

Add3
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 581
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

He he he! Har testat det nu hos en kompis....

^_^ Var skitkul, fast jag har inte så bra aim... han kör med 2.0 i sens, jag är van vid 5.0 :P Älskade USA's sniper rifle även om jag aldrig hört talas om det fastän jag studerat väldigt mkt om vietnam och det har kommit upp i massa av mina skolämnen, fast dom måste väl jämna ut det på nåt sätt, skulle ju vara lite orättvist om USA var de enda laget som hade flygplan och sånt.

He he, var en bana som jag speciellt fäste mig vid, mankunde skjuta sönder en pinne som höll upp ett antal stockar som sedan rullade ner för en kulle för att senare spränga fiendens kommande trupper :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

He he he! Har testat det nu hos en kompis....

:P Var skitkul, fast jag har inte så bra aim... han kör med 2.0 i sens, jag är van vid 5.0 ;) Älskade USA's sniper rifle även om jag aldrig hört talas om det fastän jag studerat väldigt mkt om vietnam och det har kommit upp i massa av mina skolämnen, fast dom måste väl jämna ut det på nåt sätt, skulle ju vara lite orättvist om USA var de enda laget som hade flygplan och sånt.

He he, var en bana som jag speciellt fäste mig vid, mankunde skjuta sönder en pinne som höll upp ett antal stockar som sedan rullade ner för en kulle för att senare spränga fiendens kommande trupper ^_^

höhmmm Vad det inte du som sa att BFV sög och BF också? :unsure: ( :( )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade nyss min bana jag gjorde. Måste fixa lite mer. Ända fordonet som finn se en cobra. o sen ere lite eld på ett ställe o sen fixa jagf en tv och 3 stolar i ett hus :unsure:

Ska nog jobba mer på den sen. ska de vara ne mörk bana eller rätt så ljus?

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de e ju bara o lägga till själv? Om man vill ha kvar dom gamla ere bara ta ut dom från spelet och sen lägga dom i mymusic och sen lägga till andra. Så har jag gjort ^_^.

om man lägger in låtar vart kommer dom då då?

vart kan man lyssna på dom? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om man lägger in låtar vart kommer dom då då?

vart kan man lyssna på dom? :unsure:

Du lägger in låtar i my music mappen och sen gör du som vanligt. Du går in i ett fordon och trycker på n0ll. o väljer låt.

A kanske gör fler banor ja vet ej.

Lr kanske typ night och day.

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor