bobb0 Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 kan man inte sätta dit ljuddämpare eftersom det finns på bilden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Vad vill ni ha i den kommande patchen då? Jag vill at dom fixar m60, den är ett missfoster med 3 mag Och så får dom lägga till en ljuddämpare på sniperns Colt 45. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Jag vill at dom fixar m60, den är ett missfoster med 3 mag M60 ska ha 3 mag, det är lagom... MEN! Man ska *** inte kunna kuta omkring med den och fort farande ha rätt bra träffsäkerhet! För att få bra träffsäkerhet borde man behöva ligga ner. Och M60-klassen ska inte ha L.A.W. heller... (rocket-launchern) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 M60 ska ha 3 mag, det är lagom... MEN! Man ska *** inte kunna kuta omkring med den och fort farande ha rätt bra träffsäkerhet! För att få bra träffsäkerhet borde man behöva ligga ner. Och M60-klassen ska inte ha L.A.W. heller... (rocket-launchern) För att fixa m60 får dom ta bort ett mag,göra m60-snubbarna långsamma och flytta L.A.W till shotgun-snubbarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 helisar ska inte tåla mer än pansar vagnar . Dom borde sprängas efter iaf 2 law basoka skott tycker jag. Man kan ju spränga en pansar på 2 typ. Och så borde helisarna ha en typ svag punkt. Typ längst ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 helisar ska inte tåla mer än pansar vagnar . Dom borde sprängas efter iaf 2 law basoka skott tycker jag. Man kan ju spränga en pansar på 2 typ. Och så borde helisarna ha en typ svag punkt. Typ längst ut. Är itne helikoptrarna askänsliga för skott i nosen? eller var det flygplanen? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 borde inte gubbarna dö av ett HS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 borde inte gubbarna dö av ett HS? dom dör av ett hs med sniper @Mikolan vet ej har inte testat kanske . Men i BF42 så vare flygen som var känsliga i nosen så de kanske e samma i BFv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 jag och min kompis har startat en egen BF vietnam clan. om ni vill vara med skicka ett pm till mig. PS. clanen heter vietnam veterans och hem sidan finns i min signatur DS. hoppas ni vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 JA! klart man vill joina.. Älskar BF:V det är grymt kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 JA! klart man vill joina.. Älskar BF:V det är grymt kul.. vad bra. vad heter du på spelet? favvo vapen fordon? bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 jag tycker man ska fixa lagget på servrana! när jag spela hade en 1000ping och andra 600! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 jag tycker man ska fixa lagget på servrana! när jag spela hade en 1000ping och andra 600! Servrarna e vväll inge fel på de e nog spelarna som har för dålig upkopling. Lr kanske om dom spelar typ på en server som har sämst uppkopling. Vi needar medlemmar klan e.cho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Servrarna e vväll inge fel på de e nog spelarna som har för dålig upkopling. Lr kanske om dom spelar typ på en server som har sämst uppkopling. Vi needar medlemmar klan e.cho Jo det är visst fel i nätverkskoden.. Dom skulle fixa det i nästa patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Jo det är visst fel i nätverkskoden.. Dom skulle fixa det i nästa patch k viste int det. Aja @ guardian hur många är ni? ba undra? Kanek kan slå ihop. om mina andra cl:are tycker de skulle vara bra. Hitta på nått skönt namn o sånt. kanske Föeresten på er sida så e bfv.com ingen BFv sida. Bf-v.com Redigerad 29 mars, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) k viste int det. Aja @ guardian hur många är ni? ba undra? Kanek kan slå ihop. om mina andra cl:are tycker de skulle vara bra. Hitta på nått skönt namn o sånt. kanske Föeresten på er sida så e bfv.com ingen BFv sida. Bf-v.com vi är bara jag och min kompis just nu. vi håller på att värva medlemmar nu Edit: Vi är fyra medlemmar nu Redigerad 29 mars, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 vi är bara jag och min kompis just nu. vi håller på att värva medlemmar nu Edit: Vi är fyra medlemmar nu vad skulle du tycka om att slå ihoåp klanen och typ hitta på nått namn o typ komma på nått med alla clanleadare ? för båda vi behöver medlemmar o vi e rätt hyfsade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 vad bra. vad heter du på spelet? favvo vapen fordon? bana? Jag kan inte joina direkt för jag kan inte komma in på spelet. Men Favvo vapnet är väll M16 och grymaste banan är lätt operatin irving.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 jag vet en till sak dom skulle lagt till .. fler låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) jag vet en till sak dom skulle lagt till .. fler låtar! de e ju bara o lägga till själv? Om man vill ha kvar dom gamla ere bara ta ut dom från spelet och sen lägga dom i mymusic och sen lägga till andra. Så har jag gjort . Redigerad 29 mars, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts