bobb0 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 gurgel vet du nån annan sida med banor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 För att kunna göra gångar ska man vara klassen med en spade, sen ska man gå fram till gropen och trycka "ta upp vapen". (Standard är "G") Då kan man välja spaden i vapen-menyn, och tryck på vänster musknapp för att lägga ut gropen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 gurgel vet du nån annan sida med banor? kolla vanliga sidor som bfcentral.se o planetbattlefield.com o sånt. men tror ej att de finns såmånga banor till bfv än. O ändå finns de nog inte några servrar och köra dom på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Är det någon som vet C:a max hur många bottar man kan ha om man har 256 Ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Är Vietman värt att köpa? det verkar rätt så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jaaa, idag beställde pappa Battlefield Vietnam och Far Cry! Då kommer det i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Är Vietman värt att köpa? det verkar rätt så kul ja fö f*n!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 finns det bara MP banor? inga Sp`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 finns det bara MP banor? inga Sp`? Det är ju samma banor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 finns det bara MP banor? inga Sp`? japp det är nog inga som orkar fixa botarna. Men mp e mkt bättre @GTA3 freak om du kollar lite i topicen har han frågat efter banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 @GTA3 freak om du kollar lite i topicen har han frågat efter banor. Ja jag vet men jag trodde att man kunde använda samma banor. Men jag glömde att botsen behövde waypoints. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Några frågor till er som har BF : Vietnam som jag undrar över, innan jag får det 1 : Är det svårt att hovra med helikopter? Man måste ju kunna det för att kúnna lyfta upp pansarvagnar osv! 2 : Finns det co-op, eller så att man kan köra 2 stycken på LAN med Bottar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 1 : Är det svårt att hovra med helikopter? Man måste ju kunna det för att kúnna lyfta upp pansarvagnar osv! 2 : Finns det co-op, eller så att man kan köra 2 stycken på LAN med Bottar? 1: Det är ganska lätt att bara hovra men jobbigt att ta upp fordon. 2: Ingen aning, undrar hur man gör i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Klart det finns co-op, men det är ingen game-mode längre. Det är alternativet längst ner när man tar Create Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 1: Det är ganska lätt att bara hovra men jobbigt att ta upp fordon. 2: Ingen aning, undrar hur man gör i så fall. skit lätt o hovra och ta upp fordon tkr jag. De e de roligaste o göra med tkare. dom tror man e snäll men man släpper dom . Fast har inte gjort de (hihi) eller jag gjorde de på en i min clan. rata han lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 skit lätt o hovra och ta upp fordon tkr jag. De e de roligaste o göra med tkare. dom tror man e snäll men man släpper dom . Fast har inte gjort de (hihi) eller jag gjorde de på en i min clan. rata han lite Hehe, gör det hela tiden med min kompis, lytfe upp han när han var NVA en gång, då sköt han ner mig med kanonen i jeepen ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Hur f*n lyckas ni lyfta jepparna / P-Vagnarna?? jag släpper ner repet max sen glider jag sakta över dom men nädå den fastnar aldrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 (redigerad) Man ska vara över dom i typ 2 sekunder, då säger det *klick* och DÅ släpper du höger musknapp och flyger iväg Edit: hur man tar bort HUD: Skriv 'hud 0' i konsolen för att ta bort HUD, sen skriver man 'hud 1' för att få tillbaka den. Redigerad 25 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Edit: hur man tar bort HUD: Skriv 'hud 0' i konsolen för att ta bort HUD, sen skriver man 'hud 1' för att få tillbaka den. Gomorron, så var det ju i bf1942 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 vafan är hud? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts