Add3 Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) Snacka Battlefield Vietnam här!! Nån som vet vad system kraven kommer att ligga på? eller ungefär jag har hört att det ska ligga på runt minium; 1,3 Ghz Redigerad 12 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Att 1.3 GHz skulle vara minimum tvekar jag på, men det kan nog mycket väl vara rekomenderat. Minimum till bf1942 är ju 500 MHz processor, och bf:v lär ju ha lite högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Kolla Här lr så kan du kolla lite på bf-v.coms forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) Yeah! Nu är jag glad BATTLEFIELD VIETNAM - SYSTEM REQUIREMENTS Check your PC is up to the task. CPU Speed: OK System Memory: OK Graphics Memory: OK Free Disk Space: OK Redigerad 10 mars, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 ahh! CPU Speed: OK System Memory: OK Graphics Memory: OK Free Disk Space: OK men hur kan då vanliga Bf hacka för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 ahh! CPU Speed: OK System Memory: OK Graphics Memory: OK Free Disk Space: OK men hur kan då vanliga Bf hacka för mig? Wörd, vanliga BF hackar lite för mig med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Allt va ok för mig med. Det kanske var lagg ni råkade ut för när ni "hackade"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Allt va ok för mig med. Det kanske var lagg ni råkade ut för när ni "hackade"? Nae, för jag har bara kört SP måste bra innan jag vill spela MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Nae, för jag har bara kört SP måste bra innan jag vill spela MP Med bots då va? Inte så konstigt att det hackar om datorn är tvungen att styra massa bots samtidigt. Det hackar med bots för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Med bots då va? Inte så konstigt att det hackar om datorn är tvungen att styra massa bots samtidigt. Det hackar med bots för mig med. Självklart... det är ju inte kul att springa runt på en bana själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 jo fan det hackar på Sp för mig som f***n.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 har inga massa mods då? Ja hade de förut. typ varenda mod. NEj men typ 20 - mer mods instalerat. Allt hacka som fan! Sen uninstalerade jag och tog bort bf mappen o sen instalera bf ingen och typ DC SH pirates o sen någon liten mod. nu hackar de lite ingen men inte så farligt. o de hackar ju bara i 9 dagar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Kalla mig inte n00b nu för jag är inte så insatt i BF1942... men finns det ingen vanlig singleplayer med uppdrag i BF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Kalla mig inte n00b nu för jag är inte så insatt i BF1942... men finns det ingen vanlig singleplayer med uppdrag i BF? Nej men man kan köra med bots. Om man väljer singleplayer så är det precis som mp bara att det inte är människor som styr de andra gubbarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 med en 1.8 ghz ska det gå bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) @ Gurgel, jag har bara Desert Combat, och Parallelworld... fast jag har också Secret Weapons of WWII @ Arvid, Jo det finns SP-uppdrag fast man ska bara döda alla som är på andra laget Vet nån om jag kan titta om jag har DDR ram minne eller SD ram? Redigerad 10 mars, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Enligt den sidan så är detta systemkraven, minimalt tror jag. 500-600Mhz 128Mb RAM 32Mb grafikkort 2Gb ledigt hårddiskutrymme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Ok! vad tror du då att rekomenderande är då? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) det är bara ca en vecka kvar,fattar ni!!111!!!!11!!???++????? detta är officiella bfv tråden(det passar iaf) Redigerad 10 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) Ok! vad tror du då att rekomenderande är då?:"> Vet inte men kanske typ: 900 - 1000 Mhz 512Mb RAM 64Mb grafikkort 2Gb ledigt hårddiskutrymmeEdit: Hittade detta i en intervju med designchefen. The minimum requirements are a Pentium III 933 with a Geforce 3 (or comparable). Obviously, the better machine you have, the better your experience will be. It’s safe to say that if you have a mid range machine now and don’t have any trouble running BF1942, you won’t have much trouble running BFV. Redigerad 10 mars, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts