Maxz Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag tycker att Metallicas låtar låter likadant Jag har nog samma musik stil som Miami_vice88 den sortens musik e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XXC Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Nån borde göra en ny Poll på vilken sorts musik som man skulle vilja ha med. Själv orkar jag int göre en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Metallica har inte skrivit Turn The Page. Vad vet jag? Nas - Shoot 'Em Up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Det måste finnas en station som spelar Rap och en som spelar Rock... Rockstationen ska spela: 1. Korn 2. Black Sabbath 3. Ossy Osbourne 4. Metallica 5. Guns ´n` Roses 6. AC/DC Och massa mer... Hiphop/Rap stationen ska spela: 1. 2PAC (Ett måste) 2. Notorious B.I.G 3. Snoop Dogg 4. Dr.Dre 5. Ice - T 6. Ice Cube Och massa mer... Detta hade vart bra musik att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag gillar din Rockstation N1ko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 2Pac - Breathin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Haha Freaky håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 SA ROCK FM 105.3 - AC/DC - Metallica - GnR - Def Leppard - Faith no More - Aerosmith - Jethro Tull - Motörhead - Mötley Crüe - Judas Priest - Iron Maiden - Slayer - Van Halen (Nirvana, Soundgarden, Thin Lizzy) SA Hopper FM 103.9 -2pac (Isåfall nåt av hans tidiga, annars e d för sent) -N.W.A -Ice-T -Ice-Cube -The Notorious B.I.G. (Kanske om de inte är för sena) -Dre -Wu-Tang Clan (Alla stjärnor i ett?) -Public Enemy -Grandmaster Flash -Snoop dog -Run-D.M.C SA Boomshaka FM 108.9 (Reggae) SA Cox FM 106.4 (Disco/Pop) SA Mojo FM 104.7 (Blandat) SA Talk FM 100.2 (Prat) SA PR FM 102.3 (Prat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 För att inte glömma WestSide Connection Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) SA ROCK FM 105.3 - AC/DC - Metallica - GnR - Def Leppard - Faith no More - Aerosmith - Jethro Tull - Motörhead - Mötley Crüe - Judas Priest - Iron Maiden - Slayer - Van Halen (Nirvana, Soundgarden, Thin Lizzy) SA Hopper FM 103.9 -2pac (Isåfall nåt av hans tidiga, annars e d för sent) -N.W.A -Ice-T -Ice-Cube -The Notorious B.I.G. (Kanske om de inte är för sena) -Dre -Wu-Tang Clan (Alla stjärnor i ett?) -Public Enemy -Grandmaster Flash -Snoop dog -Run-D.M.C SA Boomshaka FM 108.9 (Reggae) SA Cox FM 106.4 (Disco/Pop) SA Mojo FM 104.7 (Blandat) SA Talk FM 100.2 (Prat) SA PR FM 102.3 (Prat) Det va ju bra kanaler fast tycker inte Nirvana ska vara inom parantes inte Thin Lizzy heller Redigerad 16 juni, 2004 av Max_Dif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 QUOTE (Upson @ Jun 16 2004, 13:34) SA ROCK FM 105.3 - AC/DC - Metallica - GnR - Def Leppard - Faith no More - Aerosmith - Jethro Tull - Motörhead - Mötley Crüe - Judas Priest - Iron Maiden - Slayer - Van Halen (Nirvana, Soundgarden, Thin Lizzy) SA Hopper FM 103.9 -2pac (Isåfall nåt av hans tidiga, annars e d för sent) -N.W.A -Ice-T -Ice-Cube -The Notorious B.I.G. (Kanske om de inte är för sena) -Dre -Wu-Tang Clan (Alla stjärnor i ett?) -Public Enemy -Grandmaster Flash -Snoop dog -Run-D.M.C SA Boomshaka FM 108.9 (Reggae) SA Cox FM 106.4 (Disco/Pop) SA Mojo FM 104.7 (Blandat) SA Talk FM 100.2 (Prat) SA PR FM 102.3 (Prat) Du menar i mitten av NWA kariär elle?? för dom började på 80-talet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Säg några bra Rocklåtar som gjordes i början på 90-talet! Iced earth - Iced earth Iced earth - Written on the walls Iced earth - Colors Iced earth - Curse the sky Iced earth - Life and death Iced earth - Solitude Iced earth - Funeral Iced earth - When the night falls Eller för att kortfatta det hela. Iced earth's första album Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Du menar i mitten av NWA kariär elle?? för dom började på 80-talet.. Iofs så kan man spela några år gammla låtar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag tycker att Metallicas låtar låter likadant Jag har nog samma musik stil som Miami_vice88 den sortens musik e bäst du aj tycker oxå att Metallicas låtar låter likadant!! d sajer ja alltid ti min gitarrist!! Ja föredrar: Ozzy Alice Cooper Black Sabbath Led Zeppelin Deep Purple KISS Dream Theater Black Label Society Jimi Hendrix Quiet Riot stämmer dom översens me dina favoriter, Max_Dif? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts