Wailer Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Ramones - Clifornia sunB) Ramones - The KKK took my baby away Bob Marley - One Love Motorhead - Ace of spades Thin Lizzy - Whiskey in the jar Led Zepperlin - Stairway to heaven Black Sabbath - Iron man vet inte om det stämmer med 71-talets musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Ramones - Clifornia sunB) Ramones - The KKK took my baby away Bob Marley - One Love Motorhead - Ace of spades Thin Lizzy - Whiskey in the jar Led Zepperlin - Stairway to heaven Black Sabbath - Iron man vet inte om det stämmer med 71-talets musik varför ska d passa me 70-talets musik? SA ska utspela sig i det tidiga 90-talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 antagligen så kommer det väl vara någon old school hiphop låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 antagligen så kommer det väl vara någon old school hiphop låt mjo det är ju det som jag tror kommer vara mest av.. Typ Dr. Dre - Still Dre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 mjo det är ju det som jag tror kommer vara mest av.. Typ Dr. Dre - Still Dre Old school? Det där är ju ganngsterhiphop...oldschool är väll t.ex De La Souls första grejer, ATCQ, Jurrasic 5 (i början)...schratchade refränger, glada rim osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Grandmaster Flash, Furious Five, Sugar Hill Gang, Funkmaster Flex.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Grandmaster Flash, Furious Five, Sugar Hill Gang, Funkmaster Flex.. Jajemen! Det är ju själva basen för oldschool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Zapp & Roger - More Bounce To The Ounce Bra exempel som fan på Old School. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Hoppas att det finns en funkkanal...Ronnie Hudson - California Pop Lock...mums! Lite Prince också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Old school? Det där är ju ganngsterhiphop...oldschool är väll t.ex De La Souls första grejer, ATCQ, Jurrasic 5 (i början)...schratchade refränger, glada rim osv. OOOOOPS! Tur att man var så inne i Hiphop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ozzy - No More tears KISS - Take It Off Alice Cooper - Ballad Of Dwight Fry Deep Purple - Lady Double Dealer Dio - Holy Diver Dream Theater - Under A Glass Moon Jimi Hendrix - Voodoo Chile Jefferson Airplane - Somebody To love Led Zeppelin - Kashmir Lenny kravitz - Fly Away Nazareth - Love Hurts Oldies - When A Man Loves A Woman Pantera - Cowboys From Hell Queen - The Show Must Go On Rainbow - Spotlight Kid Scorpions - Wind Of Change Steve Vai - Blood & Glory Styx - Im Sailing Away Taproot - Poem The Proclaimers - 500 Miles Van Halen - Hot For Teacher Thin Lizzy - Jailbreak ZZ Top - Gimmie All Your Lovin´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Old school? Det där är ju ganngsterhiphop...oldschool är väll t.ex De La Souls första grejer, ATCQ, Jurrasic 5 (i början)...schratchade refränger, glada rim osv. Men ursäkta då Mr. Hiphopper-to-the-bone-som-skryter-för-metalheads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Vad skryter han om? Han gav bara en förklaring på vad oldschool var för något eftersom någon trodde att Still Dre var en oldschool låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ja gillar allt med SA utom d ni pratar om: HIPHOPstilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Men ursäkta då Mr. Hiphopper-to-the-bone-som-skryter-för-metalheads Det är inte du som ska ursäkta, det är Add3! Hahaha! Inget mer hiphop-vs-hårdrock-tjafs nu, vi bråkar om det i typ varje tråd nu känns det som! Inget fel med rock enligt mig... PS: Tack för att du kallade mig Mr. Hiphopper-to-the-bone, känner mig hedrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Det är inte du som ska ursäkta, det är Add3! Hahaha! Inget mer hiphop-vs-hårdrock-tjafs nu, vi bråkar om det i typ varje tråd nu känns det som! Inget fel med rock enligt mig... PS: Tack för att du kallade mig Mr. Hiphopper-to-the-bone, känner mig hedrad! Ber så orehört hemskt mkt om ursäkt för att jag trodde det.. varför jag trodde det? jo för att en polare skicka låten och sa att det var oldschool.. och jag är inte så insatt i hophop så förlåt... hoppas du tar min ursäkt Okka och jag ska aldrig säga fel igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ber så orehört hemskt mkt om ursäkt för att jag trodde det.. varför jag trodde det? jo för att en polare skicka låten och sa att det var oldschool.. och jag är inte så insatt i hophop så förlåt... hoppas du tar min ursäkt Okka och jag ska aldrig säga fel igen. Haha! Tack så mycket Add3! Du är nu förlåten! Tihi! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 thanx Okka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 D e nte lönt ni tjafsar! Hårdrock vinner alltid ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 D e nte lönt ni tjafsar! Hårdrock vinner alltid ändå! Dra inte upp den diskussionen igen, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts