Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) Jag är scizo, jag har 3 personligheter en som heter David som är knarkkung, en som heter Amanda som syr kläder till de behövande och en seg liten unge som gillar att sammla på frimärken.. Vem tror ni att jag är nu? lugna ner dig, de kommer snart och hämtar dig Redigerad 16 maj, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Men vad kul...du bara off-topicar skiten, varför spårar alla San Andreas Topicar ur hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Men vad kul...du bara off-topicar skiten, varför spårar alla San Andreas Topicar ur hela tiden? För att du postar i dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Nej det är för att du överreagerar på folk som inte gillar hip-hop. Se, nu har vi börjat bråka igen, och nån maktgalen moderator kommer låsa denna, historien upprepar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Nej det är för att du överreagerar på folk som inte gillar hip-hop. Se, nu har vi börjat bråka igen, och nån maktgalen moderator kommer låsa denna, historien upprepar sig Har vi börjat bråka? åh fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Rockstar har redan uppfyllt 88% av alla mina önskningar fast dom inte släppt spelet så ja ska inte önska mer nu...dom kan inte göra maj besviken nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Dr.Dre feat Snoop Dogg - Still Dre NWA - Straight outta Compton -de låtarna passar in bra då jag tror att GTA SA kommer ta mkt från filmer så som "Above the rim" med 2pac Shakur och "Boyz´n the hood" med Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag tror att gängen o sånt kommer att vara baserat på typ boyz in the hood... frän film i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag tror att gängen o sånt kommer att vara baserat på typ boyz in the hood... frän film i alla fall.. Snarare Menace II Sociaty, samma tidsepok (1993). Menace II Sociaty är dock inspirerad av Boyz N The Hood... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Easy E ft. Dresta, B.G Knoccout - Real Motha Fucking G's Tu Pac - All out Too Short - Coctails Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 de låtarna passar in bra då jag tror att GTA SA kommer ta mkt från filmer så som "Above the rim" med 2pac Shakur och "Boyz´n the hood" med Ice Cube Två stycken oerhört bra soundtrack. Hade varit skönt att glida runt till Lady Of Rage - Afro Puffs (Above The Rim, 1994...Death Row). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 YöCK till H.H!! YAY till ROCK!!! ja hoppas som *** att d kommer finnas en ROCKstatioN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Warren G & Nate Dogg - Regulate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Warren G & Nate Dogg - Regulate Sjukt bra låt..."It was a clear black night..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Kraftwerk självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Sjukt bra låt..."It was a clear black night..." "a clear white moon Warren G was on the streets, trying to consume some skirts for the eve, so I can get some funk just rollin in my ride, chillin all alone" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 they took my rings, they took my rolex,I looked at the brother said damn whats next? they put guns to my head, i think im going down! I cant belive, this is happening in my own town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 they took my rings, they took my rolex,I looked at the brother said damn whats next? they put guns to my head, i think im going down! I cant belive, this is happening in my own town So I hooks a left on the 21 and Lewis some brothas shootin dice so I said "Let's do this" I jumped out the ride, and said "What's up?" some brothas pulled some gats so I said "I'm stuck." Nä, så här kan vi inte fortsätta! Haha! Rätt bra låt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 hehe nä nu får det räcka..grymt bra låt..klassiker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Ice T - Colors Ice Cube - Today Was A Good Day Easy E - Boys n tha hood Snoop Dogg ft. D.P.G - Gangsta Walk Eminem - Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts