Kane Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 san andreas måste vara 70-tal tycker jag dels för att musiken är bättre och bilarna är coolare men allra bästa är 50 talets rock'n'roll Nej nej nej... 80 tals POP är bra... Inte 50tals ROCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Good Charlotte-The Anthem Good Charlotte-Boys and girls Good Charlotte-Livestyles of the rich and famous Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Abba skulle lätt vara med kan inte så många 70-tals låtar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Ferry Corsten - It's time (?) Kanske lite VC över den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Har du hört melodin för det första? jaa! den e f-ing annoying!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Det enda so skulle vara dåligt med 70-tal är nog musiken, kanske bilarna. Men om både musiken och bilarna är dåliga så är ju inte årtalet bra..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 oavsett vilken tidpunkt så måsta abba vara med! lalalalala dancing Queen young and sweet oohh dancing Queen!lalalalalalalala :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Appropå Detroit Rock City, det är ju där alla Chevroletter och Fordar tillverkas, kanske man skulle skipa 70tal på San andreas och be Rockstar att göra ett gta spel med stad som liknar detroit eller nåt ? i 70tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Surfing bird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Guns N' Roses - Welcome to the jungel är ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Surfing bird Jag stör mig något extremt på den låten i BFV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Varför inte en Juggalo kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 jag tycker att man ska ha: brayan adams summer of the 60:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Matchbook Romance - If all else fails Matchbook Romance - Your stories, my alibis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 har hört att det ska vara i nutid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 jag tycker att man ska ha: brayan adams summer of the 60:s Den heter iofs Summer of 69' Jag tycker California Love skulle passa perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Varför inte en Juggalo kanal? Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Dom borde ha en Soundtrack station.... Exempelvis: Soundtrack 105 Med en massa soundtracks från 70-tals filmer och TV-serier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Den heter iofs Summer of 69' Jag tycker California Love skulle passa perfekt. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Med en massa soundtracks från 70-tals filmer och TV-serier! Varför just från 70-talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts