Crice Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Bee Gees- Night Fever är ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 denna måste finnan, rammstein-ich will .....när man kör runt å leker lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Någon Guns N' Roses låt borde klämmas in, t.ex Welcome To The Jungle. blink182: Din signatur-bild är för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 (redigerad) *Deleted* Redigerad 12 mars, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Mycket Prince!!! Snuskfunk äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Blir de 70-tal så: (från BF:V) Edwin Star - War Deep Purple - Hush Jefferson Airplane - Somebody to Love Canned Heat - On the Road Again Kanske 60-talslåtar iofs, skit samma. *edit lr varför inte Creedance Clearwater Revival - Fortunate Son Redigerad 14 mars, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Arman: hur fan kan man tycka att Britney spiers ska va med på ett 70tals spel? och på ett Gta spel? Och hur vet du att spelet kommer att utspela sej under 70-talet? Vi vet ingenting om San Andreas ännu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 vilka band var kända under 70-taler egentligen Dom ända jag vet säkert är The Monkees The Beatles Abba (eller? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 vilka band var kända under 70-taler egentligen Dom ända jag vet säkert är The Monkees The Beatles Abba (eller? ) Och.. Creedence Clearwater revival John Lee Hooker Chuck berry (lirade på 70-talet med) Jimmi Hendrix sen vet inte jag fler är det nån som vet fler från 70-talet skriv dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Nu kan alla bli häpnande över att jag kommer med en bra låt som passar till spelet! Louis Armstrong - Wonderful World <- Den äger Sam Cook - Wonderful World (helt olika låtar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 om det ska hålla sej i 70-talet så lär man ju ha låtar av typ ABBA, Jim Henderix, Scorpions m.m http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/scorpions.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Aldrig, aldrig aldrig aldrig 70-talet. 2000+ ska det vara. DMX - School Street DMX - X Gonna Give It To Ya 2Pac - Hit 'Em Up Atmosphere - Trying To Find A Balance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Dom funkar ju inte som temalåtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Som vad han nu hette (maimi_89???) sa: Kiss- Detroit rock city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Enligt intervjuver så har ju både 50 Cent och Eminem med låtar i San Andreas och det har jag räknat ut att det inte passar på 70-talet! Iof sig bara rykten...men fan vad jag hoppas att dom stämmer...jag vill inte ha 70-talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Enligt intervjuver så har ju både 50 Cent och Eminem med låtar i San Andreas och det har jag räknat ut att det inte passar på 70-talet! Iof sig bara rykten...men fan vad jag hoppas att dom stämmer...jag vill inte ha 70-talet! Inte jag heller Men Misterwhoopee skulle nog älska det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Enligt intervjuver så har ju både 50 Cent och Eminem med låtar i San Andreas och det har jag räknat ut att det inte passar på 70-talet! Iof sig bara rykten...men fan vad jag hoppas att dom stämmer...jag vill inte ha 70-talet! Men 50 Cent och Eminem! Håller med, jag vill inte heller ha 70-tal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 FAN! 70 tals låtar e lungt bättre än nutidens skit musik! 70 talet till början av 90 talet e skit bra! Men 80 tal e bäst! Det e därför jag tycker att Vice City har världens bästa musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 san andreas måste vara 70-tal tycker jag dels för att musiken är bättre och bilarna är coolare men allra bästa är 50 talets rock'n'roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Enligt intervjuver så har ju både 50 Cent och Eminem med låtar i San Andreas och det har jag räknat ut att det inte passar på 70-talet! Iof sig bara rykten...men fan vad jag hoppas att dom stämmer...jag vill inte ha 70-talet! Det skulle vara grymt! som en fortsättning på GTA3 väl..? för GTA3 är väl på 90talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts