Arman Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Här kan ni skriva namn på låtar som kan passa in i San Andreas...! Här kommer mina: Infinite Mass - Bullit Britney Spears - Toxic (instrumental) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Iiiiiiiiiiiik??? Bruttany Pärs i ett 70-tals gangsterspel??? (Ja troligtvis 70-tal då) Not so troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 om vi ska hålla oss till 70-tals tema så ska dom här va med tycker jag Deep Purple---smoke on the water ZZ top---Tush Creedence Clear water...--- Run trough the jungle Buddy Holly---That'll Be The Day Chuck Berry---Johnny B goodie Creedence Clear water...--- Mustang Sally Stagefright---Born to be wild Swingin' Blue Jeans---Hippie shake Roger Miller---King of the Road det är nog alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Iiiiiiiiiiiik??? Bruttany Pärs i ett 70-tals gangsterspel??? (Ja troligtvis 70-tal då) Not so troligt. ... melodin får faktiskt mig att påminna om 70-tal...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Blink 182-dammit blink 182-carousel blink 182-whats my age again blink 182-anthem blink 182-anthem part two blink 182-reckless abandon blink 182-i wanna fuck a dog blink 182-ben wah balls blink 182-mutt blink 182-dick lips blink 182-all the small things Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Men nej, Blink 182 hör till Tony Hawk spel, inget GTA Dessutom vill jag ha i nutid Då ska det vara Metallica - Frantic och några mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 äsch du snackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Ramones-Commando Ramones-Judy is a punk Ramones-I wanna live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Och Ramones-beat on the bratt Ramones-the KKK took my baby away Ramones-mer kommer snart ska kolla in dom få skivorna jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Fan nte nutid!!! hoppas mycket att det blir 70-tal o då SKA dessa vara med: Deep Purple - Burn! KISS - Detroit Rock City Alice Cooper - Billion Dollar Babies Black Sabbath - Paranoid Chuck Berry - Johnny B Goode eller Chuck Berry - Roll Over Beethoven Don Mclean - American Pie Edwin Starr - War Elvis Presley - Suspicious Minds Free - All Right Now Jimi Hendrix - Voodoo Chile eller Jimi Hendrix - Hey Joe Led Zeppelin - Stairway To Heaven Sweet - Fox On The Run KISS - Sweet Pain Ted Nugent - Kiss My Ass The Wonders - That Thing You Do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Toshiro Masuda - Strong And Strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) jag håller på miami_vice 88's låtar dom låter bra Redigerad 10 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 En elvis kanal ett ett krav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) En elvis kanal ett ett krav jag håller med Before anyone did anything, Elvis did everything några av hanns bilar får ochså vara med tycker jag Redigerad 10 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 The Ramones - California Sun (på tanke av att SA ligger där också) The Ramnones - Punkrocker sen så kanske det kan bli nån Beatles låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 åh.. från 70-talet? L.A. Guns-City Of Angels Hanoi Rocks-Watch This D.A.D-Call Of The Wild sen en del Mötley låtar kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Som Miami Vice88 tycker jag med!! sköna låtar.. Arman: hur fan kan man tycka att Britney spiers ska va med på ett 70tals spel? och på ett Gta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Tackar grabbar! Jag vet att min musiksmak är den bästa! Jag e ju trummis själv och trummisar e kända för att alltid ha rätt! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 en Elvis-station hade varit perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Arman: hur fan kan man tycka att Britney spiers ska va med på ett 70tals spel? och på ett Gta spel? Har du hört melodin för det första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts